Dat je verschillende trainingsmethode aan de kaak stelt als tijdschrift is een goede zaak. Dat daar manieren bijzitten waar wij niet vrolijk van worden is een tweede. Maar hier krijg je nog een werkbeschrijving bijgeleverd
Je hebt altijd van die tr*thola's die denken dat ze dat ook wel even kunnen proberen omdat het zo lievelijk wordt beschreven in het artikel.
Ik vind dat Bea hier buiten haar boekje gaat en verantwoording had moeten nemen door dit soort praktijken geen pagina-ruimte te geven.
In en in triest.
Misschien moet Bea de Quarter maar gaan uittypen met haar handen aan elkaar gebonden, kijken of ze het dan nog leuk vindt......
(sorry, niet netjes maar zo denk ik er nu wel over
) 

Je wilt niet weten wat erin Amerika allemaal gebeurt ik wil dit ook liever niet vertellen ( dus doe ik t niet alleen voor mensen die het echt willen weten stuur ik het wel per pb'tje) Dat is pas vreselijk ik vind dat paarden daar trauma's aan overhouden en zeker lichaamsklachten!!( rugpijn enz.) Ik ken zelfs iemand proffesioneel die deze methodes gebruikt hij is zeer bekend voor de pleasure fans, ik walg van hem hij zit hier bij mij in de buurt en heb hem vaker te werk gezien!! Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen