Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:@Skuye : kan gaan zoals je zegt. Maar voor hetzelfde geldt wordt het jonge paard verkocht (het is een trainer tenslotte) en de volgend gekocht en weer in de L3 gestart.
Als deze persoon (die dus L2 start) zelf niet zoveel start op het L2-paard zal hij/zij dus net genoeg punten rijden om in de L2 te mogen blijven.

Dime schreef:goed gezegd Rob, dankjewel. Maar ik heb nog iets,,, als L2 ruiter doe ik mee met horsemanship, trail en pleasure maar nu ben ik ook reining aan het oefenen omdat ik allround wil doen, ik heb mezelf ingeschreven voor alles dus ook L2 reining voor de volgende wedstrijd,,, als ik nou op die dag kom te horen dan L1 en L2 samen gaan en ik besluit dat ik niet met The Big Boys wil rijden kan ik dan mijn geld terug krijgen??? big question huh!!
Dime schreef:The Big Boys wil rijden kan ik dan mijn geld terug krijgen??? big question huh!!

Zoals het op de site van de WRAN staat zal ik een level 1 of 2 ruiter zyn (succesvolle jeugdruiter). Ik vind het maar raar ^^
Dime schreef:maar zoals werd gezegd voorin het gaat niet echt om die 70 punten, ik ben al blij als Dime stopt als ik het vraag, toch!!!