Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pannenkoek schreef:Jan, Rob, John, Sheila en Sandra Prima initiatief! Veel succes met deze nieuwe impuls/aanvulling..........
silvester schreef:Heel goed initiatief hoor!
Alleen in het lijstje van Anya zie ik de Appaloosa's er niet bij staan, klopt dat?
TheVoice schreef:Even voor de goede orde. Ik heb alleen maar geholpen om de oprichting tot een feit te brengen.
Nu het zover is, trek ik mijn handen er weer vanaf.
Blijf jij inderdaad maar dingen organiseren John; iedereen moet dat doen voor verenigingen en stichtingen waar-ie goed in is èn wat-ie leuk vindt......

kmvreter schreef:Als ik erchter ben hoe hoog 14 hand is.

johanna29 schreef:Waar kan ik op de site van de NSBA (http://www.nsba.com/) vinden welke rassen er mee mogen doen???
gr. johanna

DubbelDun schreef:Het initiatief juich ik zeker toe, al heb ik nog wel wat bedenkingen omtrent het bestuur. Maar dat zal de tijd leren.
Verder zou ik graag een ander bitje in het logo zien![]()
*gaat zich verdiepen in de spelregels*
Wranglerbutt schreef:Prachtig initiatief, maar IMO op vele vlakken echter geen alternatief voor de WRAN.
Rob_H schreef:Wranglerbutt schreef:Prachtig initiatief, maar IMO op vele vlakken echter geen alternatief voor de WRAN.
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
Wij zij geen alternatief voor de wran.Wij zijn een aanvulling op.