Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Rob_H wat er gaat gebeuren is ons een flinke poot uit draaien op de ze manier
Rob_H schreef:Klopt, ik ben geen lid, en of je het geloofd of niet er zijn mensen die dat als een voordeel zienDD heeft ook geen stem (zover ik weet is ze geen lid van de wran.
En toch voel je je geroepen om dit topic te openen over hoe duur het allemaal gaat worden.
Wat wil je nu?????? Serieus aangeven dat men dit goed moet bespreken bij de onderhandelingen of wil je gewoon weer de boel opruien?????

Natuurlijk zal er eea besproken worden, maar geloof je nu zelf dat een kleine club als de Federatie is zulke grote veranderingen binnen de KNHS voor elkaar krijgt??Citaat:Alle aspecten zullen besproken worden neem ik aan.Dus ook de kosten die betaald moeten worden.Of dat op dezelfde manier gebeurt zoals TS opsomt betwijfel ik.Maar dan nog mogen de organisaties beslissen om niet aan te sluiten.
Klinkt behoorlijk paranoia vind je niet.Citaat:En ik weet dat DD slim genoeg is om dit ook te bedenken,dus denk ik dat je de boel aan het opruien bent.
Waarom???????? Wie wordt hier beter van????????
Overigens heb ik het blad Paard&Sport niet, volgens mij is dat niet verplicht als je geen startkaart hebt. Mijn zoontje had eerst wel een startkaart met zijn pony en kreeg het blad wel, verplicht al dan niet weet ik niet. 

Anya schreef:inschrijfkosten is eenmalig, startkaart niet. Die moet je ieder jaar opnieuw betalen. Startcoupons bleven geldig. Als ze op waren moest je nieuwe bestellen en betalen. Startcoupons zijn de briefjes waar je punten op ingevuld werden. Weet niet hoe ze dat bij western zouden willen doen.
Of hoe dat pakweg bij endurance of voltige of zo gaat.

DubbelDun schreef:@Sonja: heel scherp en handig om duidelijk te hebben.
De vraag is dus of de leden accoord gaan met aansluiting van de Federatie bij de KNHS c.q. dat men het WRAN-bestuur geen toestemming geeft om op die voet verder te gaan binnen de Federatie.
En dat geldt natuurlijk ook voor alle overige nog aangesloten clubs.
johnpppp schreef:Ik denk dat het alleen maar positief is als we aan sluing zoeken bij de knhs.
We mogen er toch ook wel vanuit gaan dat het bestuur van de fnw er goed over heeft nagedacht en dat ze niet spelen met onze gevoelens als westernruiters.
john
johnpppp schreef:Ik ben het met jullie eens dat er nu eindelijk een lijstje met voor en nadelen moeten komen zodat we er rustig over na kunnen denken of we wel of niet met hun in zee moeten gaan.
aar ik heb er wel vertrouwen in dat de besturen van de wran en fnw wel goed voorbereidend werk hebben gedaan.En das wel heel prettig.
john