Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) van dit leuke westernzadeltje. Hij paste alleen niet op mijn nieuwe verzorgpaardje en heb hem daarom moeten verkopen. Hij zat echt heeeerlijk en was ontzettend licht. Iemand anders had hem voor me uit Canada geïmporteerd.

Toen ik opzoek was had ik liever een lekker kaal zadel...rawhide horn (vind ik erg mooi
), medium-oil...niet teveel zilver en geen frutsels, en het liefst zo min mogelijk print, in ieder geval niet op de fenders (daar rijd ik me soms nog op open). Maar toen is het deze geworden. Rijd heerlijk, en staat erg mooi!

Monnik schreef:Citaat:ik heb hetzelfde zadel als iemand anders hier, ik dacht dat monnik hetzelfde zadel had..
Oh oh ik heb het bericht van youngster over het hoofd gezien. Bovenstaand zadel, een Continetal Classic Reiner, is dus de zadelkeus van mij en van youngster
.
Vind ik van wel!! Superleuk paardje ook!!!
?!
en laat ik dus een zadel op maat maken (weer een rib uit m'n lijf), waarvan ik hoop dat ik er langer plezier aan beleef.Citaat:Ja en hij is mooi he!! Vind ik van wel!! Superleuk paardje ook!!!
.