[WN] Westerndorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dropje2

Re: Westerndorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:55

Nee, absoluut niet voor ons ! We hebben het best naar onze zin op de manege, maar op diezelfde mensen nou de G....ganselijke dag om je heen te hebben.. alsjeblieft niet! Duivel

Tja, wat me wel zou trekken... mijn eigen paardjes om me heen, met een flinke lap grond, weinig tot geen buren in de direkte omgeving.. Haha!
Maar ja, vindt zo iets maar, in ieder geval met de zee binnen handbereik en ook nog een beeetje betaalbaar... ach, we blijven dromen, toch??? Cool

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 11:09

Volgens mij is dan het idee dat je accomodatie met elkaar gaat delen. Dat zou het goedkoper moeten maken. Maar in de realitieit blijkt dat het al met al juist duurder wordt. In Warendorf hebben ze zoiets en dat is voor iedereen bestemd met een dikke portemenee. Onafhankelijk welke tak van paardensport. Maar een ludger Beerbaum zegt ik ga daar niet wonen zodat iedereen kan zien hoe ik mijn paarden train. En ik denk dat dat zelfde ook geld voor westernruiters.
Hier een link van een opzet wonen bij je paard www.equidom.de. De een wil trouwens een reiningbodem op de rijplaats en de ander vindt dat niet nodig maar moet er wel voor betalen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:21

Bij een gemêleerd gezelschap krijg je dus eigenlijk hetzelfde als bij de doorsnee manege/pensionstal alleen kun je dan nog van stal verhuizen als het je niet meer bevalt. Gaat weer wat moeilijker als je deels eigenaar van die stal bent Haha!

Leuke uitspraak van Beerbaum trouwens Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:43

dropje2 schreef:
Tja, wat me wel zou trekken... mijn eigen paardjes om me heen, met een flinke lap grond, weinig tot geen buren in de direkte omgeving.. Haha!

*check* Haha!

dropje2 schreef:
Maar ja, vindt zo iets maar, in ieder geval met de zee binnen handbereik en ook nog een beeetje betaalbaar..

*check* Haha!

Nu nog een binnenbak Schijnheilig

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 09:33

Romkabouter schreef:
dropje2 schreef:

*check* Haha!

dropje2 schreef:
Maar ja, vindt zo iets maar, in ieder geval met de zee binnen handbereik en ook nog een beeetje betaalbaar..

*check* Haha!

Nu nog een binnenbak Schijnheilig

Je maakt me wel vreselijk nieuwschierig Romkabouter!!! Cool Pling
Ga je me vertellen dat zo'n plekje bestaat???

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 10:37

Ik heb er 1 Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:01

nou die flinke lap grond valt tegen hoor Knipoog
en de zee is ook niet dichtbij, bo wel Knipoog

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:30

Dacht ik al Suus, ... alleen die zee he, die moet mee hoor, anders gaan we niet! Knipoog

Tot gauw! Doei, doei

speedy66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:07

Voor altijd in zo'n dorp wonen nee maar 2 weken vakantie met alle ingrediënten zoals in de western films ja. Weet iemand een goed adres hier in NL waar je dan even in een andere wereld leeft? Lijkt me heerlijk met alleen een saloon voor te stappen met countrydansen en in volledige kledij. Kampvuur en als vermaak lassowerpen Whoosh! enz. HiiiHaa waar is mijn hoed en mijn boots en ik ben dan in mijn element. Koe

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 06:38

Ponypark Slagharen?
Prettige vakantie vast!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 08:37

ROFL

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:56