Maar als ik moest kiezen tussen een Fjord of een Haf dan ga ik voor de Fjord maar ik ben bevooroordeeld aangezien ik zelf een Fjord heb.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met mij maar 110 maargoed) en kan goed dressuuren en is nuchter maar koppig en dat zijn alle fjorden ze worden niet voor niks als drammers beschreven en daar moet je mee om kunnen gaan... Spikers schreef:Ja en ik zette er niet voor niets een paar smilies bij.
Smilies zijn voor mij soms verwarrend.. met name de

Maar hij doet het wel op zo'n manier dat ik er eigenlijk alleen maar om kan lachen.
MSQuincyTE schreef:Als ik voor mij zelf moest kiezen werdt het geen van beide
? 

MSQuincyTE schreef:Niks, maar voor mij zelf kies ik geen van beide, omdat ik ze niet bij mij vind passen
ze vroeg juist wat ZOU jij kiezen en niet wat zou je niet kiezen
Chiba schreef:Is er een verschil tussen haflinger en fjord qua bouw voor western?
Bij ons op stal worden ook enkele haflingers bereden in western, maar geen fjord. EN ik heb echt heel toffe fjorden geredne toen ik nog engels reed. Zou het misschien toch wel overwegen om een fjord voor western aan te schaffen. Maar als een haf echt wel beter gebouwd is daarvoor misschien toch wel een haflinger...
MSQuincyTE schreef:Het maakt niet uit welk paard je kiest
Paula1990 schreef:MSQuincyTE schreef:Niks, maar voor mij zelf kies ik geen van beide, omdat ik ze niet bij mij vind passen
Wat kom je dan in dit topic doenze vroeg juist wat ZOU jij kiezen en niet wat zou je niet kiezen

Paula1990 schreef:MSQuincyTE schreef:Niks, maar voor mij zelf kies ik geen van beide, omdat ik ze niet bij mij vind passen
Wat kom je dan in dit topic doenze vroeg juist wat ZOU jij kiezen en niet wat zou je niet kiezen
Moniek schreef:Chiba schreef:Is er een verschil tussen haflinger en fjord qua bouw voor western?
Bij ons op stal worden ook enkele haflingers bereden in western, maar geen fjord. EN ik heb echt heel toffe fjorden geredne toen ik nog engels reed. Zou het misschien toch wel overwegen om een fjord voor western aan te schaffen. Maar als een haf echt wel beter gebouwd is daarvoor misschien toch wel een haflinger...
er zitten veel verschillen als je kijkt naar bijvoorbeeld het wat luxer gefokte haflinger dan bijvoorbeeld een fjord.
meestal zijn de fjorden wat groffer gebouwd let wel ik zeg meestal omdat ik kijk naar de fokkerij van nu.
haflingersd worden wat luxer gefokt op het moment.
Verder spreek ik alleen vanuit een een reiner oogopslag en zie ik daar een haf beter in presteren dan een fjord.
een haf heeft daar in de bouw wat beter mee dan een fjord.
let wel ik spreek nu alleen voor de reining.
.. mijne kan er ook wat van
maargoed heeft de eigenaar al iets gekozen @ TS ?