Cer schreef:Dat ie zn hoofd weg moet vouwenDat vind ik echt not done
Dat ie dat net niet hoeft, maar ja, dat is niet altijd even makkelijk uit te mikken. En tja, dat mag jij not done vinden.
Waarom eigenlijk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:Dat ie zn hoofd weg moet vouwenDat vind ik echt not done

Romkabouter schreef:Dat ie dat net niet hoeft, maar ja, dat is niet altijd even makkelijk uit te mikken. En tja, dat mag jij not done vinden.
Waarom eigenlijk?
DubbelDun schreef:Of verwacht je dat een paard voor zichzelf kan incalculeren dat hij dan nog een x-aantal stappen door kan lopen voor hij de muur raakt.
Romkabouter schreef:DubbelDun schreef:Of verwacht je dat een paard voor zichzelf kan incalculeren dat hij dan nog een x-aantal stappen door kan lopen voor hij de muur raakt.
Dat is geen verwachting, dat kan een paard sowieso
Redneck schreef:Je was me net voor, Dofuzz! Fencen is niet bedoeld om te leren stoppen. Heel duidelijk uitgelegd door Dell Hendricks in dit artikel:
http://www.e-reiner.com/Training/Traine ... Reiner.pdf
Het is een behoorlijke lap om te lezen, maar wel heel duidelijk en interessant.

CherokeeChum schreef:Op een fence?
storrum schreef:CherokeeChum schreef:Op een fence?
![]()
Op een muur heet 'wall'en'
Splash schreef:Ach, een grapje op z'n tijd moet kunnen. Zeker in zo'n serieus topic.
Bij een pony die doof is (of was dat maar een grapje) vooral met je zit werken maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.
yerry schreef:Splash schreef:Ach, een grapje op z'n tijd moet kunnen. Zeker in zo'n serieus topic.
Bij een pony die doof is (of was dat maar een grapje) vooral met je zit werken maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.
Nee is geen grapje ze is echt doof, maar das helemaal niet erg, je doet er alleen wat langer over om haar duidelijk te maken wat je wilt bereiken. Je communiceert op een andere manier. En je weet pas wat voor een inpact geluid heeft als je het dus niet hebt! Het is dus wel degelijk een handicap...maar goed ik kan wel meedoen aan de paardelympics..![]()
![]()