sil schreef:tja, ik ga niet PLUSSEN en ga niet MINNEN....maar het FEIT is :
dat ik (pl)KUS mijn bijna 15 jarige hengst die als 2 jarige is ingereden en als juniorpaard aan de nederlandsetop heeft mee gereden en als senior paard met een nieuwe ruiter is begonnen in de zelfde disipline en het best netjes heeft gedaan bij de amateurs daarna is hij verder gegaan naar mij om in totaal andere disiplines te worden geschoolt en te worden uitgebracht. kortom een leven vol hard werken van jongs af aan en wat beMIN ik die kanjer waar je een kind van 6 op kan laten galoperen, die ik zelf kan showen of morgen bepakt en wel naar zuid-limburg kan rijden omdat hij zo mak is!
en versleten??... ja een rug die bij een 15 jarige hoort en hier en daar een gal maar lopen en hem kan je geen groter plezier doen dan met een knoertes harde rundown een meter of 4 te glijden, volgens mij is die bolle best gezond en vooral gelukkig!!!!!
groeten van sil en sanwood
Euhm, ja en wat wil je hier nu mee zeggen?? Dat hij nu gelukkig zou zijn, kan ik me iets bij voorstellen, maar waarom is hij toentertijd verkocht??
Misschien toch iets teveel voor zn kiezen gehad als jong paard, wie zal het zeggen?