Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:En het SWRN-forum heeft nou ook niet bepaald die dichtheid dat je mag aannemen dat westernrijdend nederland die dagelijks bekijkt.
http://www.westernsport.nl lijkt me dan nog een betere optie.

van de bakker 
Anya schreef:Het hulpjevan de bakker

Romkabouter schreef:Rob_H en Anya:

__Suzanne__ schreef:Hoewel het niet in dit topic hoort (split?), ik heb geen probleem met de beslissingen inhoudelijk. Wat ik, als WRAN-lid, wel vind is dat de manier waarop het gegaan is anders had gekund. Zaken die heel belangrijk zijn voor de leden (en dat zijn alle dingen die met wedstrijden te maken hebben in mijn ogen) zouden via een ALV beslist moeten worden, als de reguliere ALV te lang duurt kan daar een extra vergadering voor worden belegd. Als de leden dan niet komen, hebben ze hun kan gehad, nu niet (in elk geval tot de volgende ALV). Ook de communicatie via een SWRN-forum in plaats van duidelijk op de site van de WRAN is in mijn ogen niet helder. Maar goed dat is mijn bescheiden mening...
Rob_H schreef:Het zal wel niets uithalen wat ik nu weer ga zeggen,maar als je een duidelijke uitleg wil hebben op je vraag stel je hem niet op het juiste forum.
Het is je goed recht,maar je zult niet meer dan indirecte en op eigen mening gebaseerde antwoorden krijgen.