[WN] Western met een fjord?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rozebril

Re: Western met een fjord?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:19

hoi
ik rij nu ook ongeveer twee maanden western met mijn fjord. Hij pakt het heel leuk op en doet heel erg zijn best .
Gaat zelfs beter als de dressuur waar hij niets aan vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:48

we hebben besloten dat we de 14e naar bunschoten gaan!! daar zal ook al wel een hoop duidelijk worden over de western! Ja

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:32

Hey, dat is hartstikke leuk! Het duurt 3 dagen, dus de verschilende onderdelen zijn verdeeld. Het is wel het NK voor alleen quarters. Dus niet alle rassen zoals die bij de WRAN mogen starten. Je moet gewoon bij evenementen kijken. Een leuke clinic van een onderdeel dat je aanstaat en in de buurt is kan je ook bezoeken. Zie je misschien eerder een fjord, haf etc voorbij komen. Net als op de WRAN wedstrijden. Bij foto's staan ook leuke foto's van de afgelopen NK van de swrn, dus alle rassen ook. En vast nog meer leuke foto's. Maar je hebt tijd zat om hier rond te kijken en ergens te gaan kijken zo nu en dan.....Succes

CDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 14:54

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:19

Leuk zeg! Die foto's van de teampenning! Ik heb je dit jaar zien rijden op het horse event.

CDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 09:17

Ehhh, dat gedeelte zonder hoofdstel was wel typisch voor een Fjord: Thuis ging het geweldig, in Deurne ging er een middelvinger omhoog. Ik deed het hoofdstel af, toen ging zijn nek naar voren en zijn oren naar achteren...lol.
Ik kon alleen maar rondrijden, maar ach, dat is de humor van een Fjord zeggen ze dan.

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 09:20

Als je dat nou niet had gezegd was dat helemaal niet zo opgevallen Lachen
Ik kan me inderdaad 1 punt herinneren waar hij duidelijk de andere kant opging dan jij wilde, maar ach, die van mij doet dat ook met hoofdstel als ik even niet genoeg oplet.

treffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 09:33

ja leuk hoor western met een fjord!waarom niet?
Ik wilde eerst ook western rijden met mijn Haf maar vond het toch niet zo'n goed idee maar nu ik die foto's gezien heb begin ik toch weer te twijfelen!....ziet er leuk uit.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:43

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 15:31

Zo te zien al genoeg westernfjorden op bokt genoemd. Lotte (blon_D op bokt) rijd ook western met haar fjord Laukje.

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 11:20

Ik rij ook western op een fjord. En die doet het nog best goed ook. Ze is alleen nog heel erg voorwaarts, dus dat er eerst uitrijden voordat we echt kunnen gaan starten ofzo. Maar ze kan het best goed vind ik. Elk paard kan western. Het is alleen de vraag: hoe goed zal hij/zij er in worden?