[WN] Herinnering NK Cutting 10 november 2002

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:47

oke dan bedankt pff het leven zonder auto is bijna niet te doen. maar ben er achter gekomen dat een vriendin van me tegenwoordig geintererssert raakt in paarden (hoe zou dat toch komen?)misschien wil zij mee.
anders ga ik lekker met iemand anders met de trein. thanks.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 19:34

Hoi, een standje met westernartikelen is dat alleen voor de grote westernshops of voor iedereen?

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 22:40

Voor iedereen! Je bent van harte welkom hoor, neem anders even contact met mij op via een PB of bel Karin 06-20629922.

PS De inschrijftermijn is nog niet gesloten en we hebben al 44 starts!!! Ook vanuit het buitenland. We hebben de kranten en TV uitgenodigd dus wie weet worden we nog beroemd.

western

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:12

mischien dat ik ook wel kom met wat westernartikelen.
ik PB of bel je nog wel eventjes er over voor hoe en wat!
groetjes Western

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 17:12

Laatste update voor de wedstrijd: de inschrijvingen zijn inmiddels in grote getale binnengestroomd. We hebben deelnemers uit Nederland, Belgie, Duitsland en zelfs een uit Australië. Ook zijn we benaderd door de kranten. Er zal onder andere een journalist van het Rotterdams Dagblad polshoogte komen nemen. Ook een fotograaf zal onze manege bezoeken.

Als er geen rampen gebeuren of politici worden neergeschoten zal er ook een cameraploeg van 5 in 't land aanwezig zijn. Keeping our fingers crossed!!!!!!!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:20

Nou Montreux, je hebt er voor elkaar hoor Haha! Onze buitenrit gaat niet door door het slechte weer, en wij komen dus alsnog kijken *LOL* We blijven niet te lang omdat ik daarna nog meteen doormoet naar mijn paardje, en onze manege om 5 uur sluit. Maar dit wordt dan dus de eerste keer da we cutting zullen zien

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 09:47

En, XoNO heb je wat gezien? Wij niet. We waren er wel maar door de slechte omstandigheden voor toeschouwers hebben we weinig kunnen zien... Wat is er gebeurd met de tribune van vorig jaar? Daar kwamen we dan voor uit Groningen rijden... 2 uur heen en 2 uur terug! Zonde van onze dag... Extreme duivel

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 09:53