[WN] Level indeling Wran

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berwicowa

Re: Level indeling Wran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 13:50

Owkee.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 14:59

Ik wil gewoon in Level 5 kunnen starten gewoon lekker onder aan beginnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:37

Klopt het dat ik L2 moet starten met Bo Knows Hollywood, als ik het NK start, omdat de vorige eigenaar punten heeft gehaald?
Zelf heb ik maar 3 punten dus dat is nog groen. Maar als de punten bij een vorige eigenaar ook meetellen dan zou ik dus gebonden zitten aan de L2?

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 15:44

sorry ik had een te grote mond en de dingen verkeerd begrepen
Laatst bijgewerkt door hobbelheks op 30-08-07 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:47

Maar ik hoor net van iemand anders die zegt dat ook de punten meetellen van berijders voor mij Verward

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 15:53

sorry ik hbe het fout begrepen, ga mijn vorige post ook even aanpassen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:58

MSQuincyTE schreef:
Ik wil gewoon in Level 5 kunnen starten gewoon lekker onder aan beginnen

Tja dat gaat nu niet meer, volgens mijn heb jij al is een wedstrijd gereden, toch?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:59

Maar wat nu als Niels NK gaat starten Peter. Want hij heeft zich ingeschreven lees ik in een ander topic.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:00

nielsd schreef:
Klopt het dat ik L2 moet starten met Bo Knows Hollywood, als ik het NK start, omdat de vorige eigenaar punten heeft gehaald?
Zelf heb ik maar 3 punten dus dat is nog groen. Maar als de punten bij een vorige eigenaar ook meetellen dan zou ik dus gebonden zitten aan de L2?

dubbel ook via pb gehad, even ter aanvulling de groen paard regel is er voor het paard en niet perse voor de ruiter.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:01

susan schreef:
sorry ik had een te grote mond en de dingen verkeerd begrepen

verklaar je nader, heb niks van een grote mond gemerkt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:02

Citaat:
level 2
Ruiters die nationaal op hoog niveau rijden (finalisten op het NK in de amateur-categorie bv)

Als Niels op het NK bij de finalisten hoort mag hij dus geen L4 en L3 meer starten.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 17:03

peter ik had daar wat anders gepost wat niet correct was en om verwaring te voorkomen heb ik dat weer verwijderd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:04

Dus dan zou ik in de L2 moeten starten als ik het wran NK start. In dat geval start ik nl geen NK.

Zijn er finalisten bij de jeugd dan dubbeldun?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:05

Eh DD het NK wordt nog volgens de oude regels gereden.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:05

Anya schreef:
Maar wat nu als Niels NK gaat starten Peter. Want hij heeft zich ingeschreven lees ik in een ander topic.

Als Nielsd het NK gaat straten wordt hij eigelijk een L2 ruiter, maar in het nieuwe systeem gaan wij akkoord met de vraag voor een level lager.

Één van de laatste stukjes tekst,
U kunt natuurlijk correctie aanvragen van uw indeling. Wij zullen alle correcties één level naar beneden zonder verdere vragen doorvoeren. Wilt u meer dan één level naar beneden, óf één of meer levels omhoog, dan dient u daar een nadere motivatie voor te geven, vergezeld van bewijsmateriaal van de prestatie (bv uitslagen van buitenlandse wedstrijden waarmee uw niveau aangetoond wordt).

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:06

DubbelDun schreef:
Citaat:
level 2
Ruiters die nationaal op hoog niveau rijden (finalisten op het NK in de amateur-categorie bv)

Als Niels op het NK bij de finalisten hoort mag hij dus geen L4 en L3 meer starten.

Wel L3, mits hij een verzoek daar toe doet

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:07

susan schreef:
peter ik had daar wat anders gepost wat niet correct was en om verwaring te voorkomen heb ik dat weer verwijderd Knipoog

Dank je, hoef ik er ook niet over na te denken dan wel niet te gissen Tong uitsteken

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:08

nielsd schreef:
Dus dan zou ik in de L2 moeten starten als ik het wran NK start. In dat geval start ik nl geen NK.

Zijn er finalisten bij de jeugd dan dubbeldun?

Lees de brief goed Nielsd Cool Haha!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:08

Anya schreef:
Eh DD het NK wordt nog volgens de oude regels gereden.

Binco Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:09

'Tja Peter, ik ben erg blond Clown Blond

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:11

nielsd schreef:
'Tja Peter, ik ben erg blond Clown Blond

Geeft niet jongen, eens, eens, toen eerst,...was ik dat ook Haha!
rob john jan sheila, gewoon jullie mond dicht houden Cool

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:13

@Anya: dat maakt IMO niet uit. Het gaat erom dat het levelniveau afhankelijk is van wat je start op shows . NK starten in Ama/Open én daarbij in de finale eindigen houdt dus dat men 'te goed' is om L4 te staren.
Het is van Niels idd goed om dat vooraf goed duidelijk te krijgen, want nu NK starten lijkt leuk/leerzaam etc, maar het kan hem met het nieuwe levelsysteem wel opbreken.

Edit: PeterV geeft dus een level3 'op verzoek' aan.

Citaat:
Wij zullen alle correcties één level naar beneden zonder verdere vragen doorvoeren
Gaat dit niet leiden tot heel veel ruiters in de L3?? (ook die er eigenlijk dus al niet meer in horen?? )
Natuurlijk kun je dan antwoorden dat het systeem 3 tot 5 jaar nodig heeft om gladgestreken te gaan werken, maar als al die 'te goede' ruiters te laag starten dan zullen de ruiters die er wel horen altijd lager geplaatst worden, dus misschien niet voldoende punten halen en op termijn lager ingeschaald worden.
Dát lijkt me dus niet de bedoeling.

@PeterV: natuurlijk wordt het komende NK volgens de oude regels gereden, dat snap ik. Maar hierna volgt wél de inschaling en daarin wordt toch ook het NK meegenomen?? en niet pas het NK van volgend jaar !!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:23

DubbelDun schreef:
@Anya: dat maakt IMO niet uit. Het gaat erom dat het levelniveau afhankelijk is van wat je start op shows . NK starten in Ama/Open én daarbij in de finale eindigen houdt dus dat men 'te goed' is om L4 te staren.
Het is van Niels idd goed om dat vooraf goed duidelijk te krijgen, want nu NK starten lijkt leuk/leerzaam etc, maar het kan hem met het nieuwe levelsysteem wel opbreken.

Edit: PeterV geeft dus een level3 'op verzoek' aan.

Citaat:
Wij zullen alle correcties één level naar beneden zonder verdere vragen doorvoeren
Gaat dit niet leiden tot heel veel ruiters in de L3?? (ook die er eigenlijk dus al niet meer in horen?? )
Natuurlijk kun je dan antwoorden dat het systeem 3 tot 5 jaar nodig heeft om gladgestreken te gaan werken, maar als al die 'te goede' ruiters te laag starten dan zullen de ruiters die er wel horen altijd lager geplaatst worden, dus misschien niet voldoende punten halen en op termijn lager ingeschaald worden.
Dát lijkt me dus niet de bedoeling.

@PeterV: natuurlijk wordt het komende NK volgens de oude regels gereden, dat snap ik. Maar hierna volgt wél de inschaling en daarin wordt toch ook het NK meegenomen?? en niet pas het NK van volgend jaar !!

Dubbeldun, 3 tot 5 jaren zit hem meer in het degraderen want promoveren gaat namelijk heel, heel, snel.
Het aantal deelnemers bepaald namelijk de punten die je haalt als je BV de eerste plaats rijdt.
20 deelnemers betekend 20 punten voor de winnaar die over mag naar een ander level bij 25 punten maar over moet bij 75 punten.

Duidelijk komt uit de brief naar voren hoe de WRAN ermee omgaat, en de ruiter in kwestie tools gegeven wordt hoe zij er zelf mee kunnen omgaan.
Je zelf te hoog of te laag indelen, heb je uiteindelijk alleen je zelf maar mee, van daar dat de WRAN aangeeft toe te laten, 1 level lagen mag, alle andere vragen met betrekking tot inschaling gaat via het bestuur en dit waarschijnlijk iol met de regelgeving commissie.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:39

Tot morgen

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:02

nog een vraagje Bloos
reining wordt alleen uitgeschreven vanaf level 3.
je komt in level 3 als jij in level 4 , 4 punten hebt gehaald
maar wat nu als je er echt voor kiest om alleen reining te rijden. dan kom je dus niet aan die 4 punten.
dus zou je nooit bij de WRAN reining kunnen gaan starten.