Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Ik wil gewoon in Level 5 kunnen starten gewoon lekker onder aan beginnen
nielsd schreef:Klopt het dat ik L2 moet starten met Bo Knows Hollywood, als ik het NK start, omdat de vorige eigenaar punten heeft gehaald?
Zelf heb ik maar 3 punten dus dat is nog groen. Maar als de punten bij een vorige eigenaar ook meetellen dan zou ik dus gebonden zitten aan de L2?
susan schreef:sorry ik had een te grote mond en de dingen verkeerd begrepen
Citaat:level 2
Ruiters die nationaal op hoog niveau rijden (finalisten op het NK in de amateur-categorie bv)
Anya schreef:Maar wat nu als Niels NK gaat starten Peter. Want hij heeft zich ingeschreven lees ik in een ander topic.
DubbelDun schreef:Citaat:level 2
Ruiters die nationaal op hoog niveau rijden (finalisten op het NK in de amateur-categorie bv)
Als Niels op het NK bij de finalisten hoort mag hij dus geen L4 en L3 meer starten.
susan schreef:peter ik had daar wat anders gepost wat niet correct was en om verwaring te voorkomen heb ik dat weer verwijderd
nielsd schreef:Dus dan zou ik in de L2 moeten starten als ik het wran NK start. In dat geval start ik nl geen NK.
Zijn er finalisten bij de jeugd dan dubbeldun?
Anya schreef:Eh DD het NK wordt nog volgens de oude regels gereden.
nielsd schreef:'Tja Peter, ik ben erg blond![]()
Gaat dit niet leiden tot heel veel ruiters in de L3?? (ook die er eigenlijk dus al niet meer in horen?? )Citaat:Wij zullen alle correcties één level naar beneden zonder verdere vragen doorvoeren
DubbelDun schreef:@Anya: dat maakt IMO niet uit. Het gaat erom dat het levelniveau afhankelijk is van wat je start op shows . NK starten in Ama/Open én daarbij in de finale eindigen houdt dus dat men 'te goed' is om L4 te staren.
Het is van Niels idd goed om dat vooraf goed duidelijk te krijgen, want nu NK starten lijkt leuk/leerzaam etc, maar het kan hem met het nieuwe levelsysteem wel opbreken.
Edit: PeterV geeft dus een level3 'op verzoek' aan.Gaat dit niet leiden tot heel veel ruiters in de L3?? (ook die er eigenlijk dus al niet meer in horen?? )Citaat:Wij zullen alle correcties één level naar beneden zonder verdere vragen doorvoeren
Natuurlijk kun je dan antwoorden dat het systeem 3 tot 5 jaar nodig heeft om gladgestreken te gaan werken, maar als al die 'te goede' ruiters te laag starten dan zullen de ruiters die er wel horen altijd lager geplaatst worden, dus misschien niet voldoende punten halen en op termijn lager ingeschaald worden.
Dát lijkt me dus niet de bedoeling.
@PeterV: natuurlijk wordt het komende NK volgens de oude regels gereden, dat snap ik. Maar hierna volgt wél de inschaling en daarin wordt toch ook het NK meegenomen?? en niet pas het NK van volgend jaar !!