[WN] De vrijwilliger

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Magic27

Re: De vrijwilliger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:25

Anya schreef:
Tja dat is niet netjes dan als je niets hebt gehoord. Maar je had even kunnen mailen dan... Zoals gezegd.. er kunnen dingen misgaan. Gewoon vergeten. Of andere dingen. Zo ben ik een aantal maanden ziek geweest bijvoorbeeld. Best kans dat ik wat vergeten ben. Maar dat maakt van ons nog geen mensen die maar 'klanten' beledigen of zo. Gewoon voor de lol. Of mensen die uit zijn op eigen winst. Zeker niet. En dat is wel wat jij suggereert. En dat is niet zo bevorderlijk voor de sfeer binnen de sport. En het bevordert niet dat vrijwilligers het werk willen blijven doen.

IK HEB OOK NOOIT GEZEGD DAT VRIJWILLIGERS AAN HOOI EN STRO VERDIENEN,maar bij 6 Euro pb word er aan verdiend of dat nou manege Bartels is of weet ik veel wie .Dat is helemaal niet erg ,maar zeg niet dat het een service is ,en dat strooisel en ruwvoer normaal zoveel kost want dat klopt niet .Dat hebben genoeg mensen in het hooi en stro topic aangegeven .....

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:31

En uitteraad zal het een hele gezellige NK worden ,en dat omdat er vrijwilligers zijn (die alleen maar nog moeten leren hoe ze moeten communiceren OK dan! } zonder die het gewoon niet mogelijk is zulke events te doen.
Nou jongens ,rustig aan

tot dan
Koffie (of thee)!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:34

Tuurlijk is het wel een service. Je hoeft er niet zelf mee te slepen. En als ik hier een baal stro haal bij de gewone voederhandel, dan betaal ik ook ongeveer zoveel. Je krijgt pas korting bij grote hoeveelheden.

De service zit ook niet in de prijs: de service zit in niet zelf hoeven slepen. En wil je dat niet. Dan kun je zelf slepen. Er is geen regel (zoals bij veel stallen) dat je alleen het stro van daar mag gebruiken o.i.d.

Dus ik snap eerlijk gezegd gewoon jouw probleem niet. Echt niet. Van welke hoek ik er ook naar kijk.

Je kunt het ook niet aanbieden. En dan moet iedere ruiter apart met hooi en stro slepen. Of het ergens ter plekke kopen. En ik kan me voorstellen dat ze wel wat anders aan het hoofd hebben met een NK. Dus het is beschikbaar. En dat is wel degelijk een service.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 21:45

Goed dus ff samenvattend!!!
Vrijwilligers moeten deelnemers behandelen als klanten.
Organisaties en maneges mogen de verkoop van producten die speciaal worden ingekocht voor de deelnemers niet onder de noemer *service* zetten,maar onder de noemer *woeker winst* maken.
Vrijwilligers moeten leren communiceren.
gebeurt bovenstaand niet dan zal binnen de korte keren de wran geen NK meer hebben.

Goed wat mij betreft mag het topic gesloten worden mij is zeer duidelijk dat ik me vergist heb om te denken dat meer mensen zo denken.

Tot kijk op het NK OK dan!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:48

Magic27 schreef:
En uitteraad zal het een hele gezellige NK worden ,en dat omdat er vrijwilligers zijn (die alleen maar nog moeten leren hoe ze moeten communiceren OK dan! } zonder die het gewoon niet mogelijk is zulke events te doen.
Nou jongens ,rustig aan

tot dan
Koffie (of thee)!

Tuurlijk wordt het een super nk, daar zorgen de positieve deelnemers en vrijwilligers wel voor. Pling
Ben wel benieuwd naar jouw communicatie cursus, dan mag je zelf ook aanschuiven, want je communiceert zelf ook met de nodige fouten en beschuldigingen. Clown
Dus dat kopje koffie mag je me wel brengen tijdens het NK (kan ik wel gebruiken, thee mag ook). Zit vanaf maandag tot en met zondag op het secretariaat, ben zelfs al vanaf de zondag aan het werk op het wedstrijdterrein. Mag je mij naderhand komen vertellen of ik kan communiceren of niet. ben daar nu wel heel benieuwd naar.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:51

Rob_H schreef:
Goed dus ff samenvattend!!!
Vrijwilligers moeten deelnemers behandelen als klanten.
Organisaties en maneges mogen de verkoop van producten die speciaal worden ingekocht voor de deelnemers niet onder de noemer *service* zetten,maar onder de noemer *woeker winst* maken.
Vrijwilligers moeten leren communiceren.
gebeurt bovenstaand niet dan zal binnen de korte keren de wran geen NK meer hebben.

Goed wat mij betreft mag het topic gesloten worden mij is zeer duidelijk dat ik me vergist heb om te denken dat meer mensen zo denken.

Tot kijk op het NK OK dan!

See you! Rock-on, dudes! Go jij! Go jij!

TheVoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 23:12

Wat een verhalen allemaal joh.

Maar 1 ding....... we gaan er een top NK van maken. 2006 wordt overtroffen........

Rob, Sandra, Herman, Chantal, Anja .... onze vaste SWRN crew.

Maar ook Peter....... (en Peet... super dat je je weer beschikbaar stelt als voorzitter. TOP!)

Super dat jullie er weer zijn. Bedankt namens het SWRN bestuur (Jan, Sheila en ik)

Maar ik weet zeker.... ook bedankt namens alle deelnemers. Jullie inzet is onwijs.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 00:00

Alle vrijwillers die verdienen een pluim, ik ben zelf vorig jaar lintendame geweest in de Lutte en het was zwaar en je bent 's avonds echt kapot

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 09:21

Magic27, ik hoop alleen dat er begrepen wordt dat als er iets is in wat voor een vorm dan ook, het niet perse de WRAN is waar het altijd maar aan ligt.
Binnenkort ontvangen allen leden een brief, deze is zeer binnenkort al op onze website te lezen, voor uitleg instroom van het nieuwe level systeem, waarvan ik de overtuiging heb dat dit echt beeld bepalend gaat worden hoe de ruiter in de nabije toekomst hun ding mogen uitvoeren op het paard.
Dat de WRAN heeft aangedrongen van dit systeem een federatie systeem te maken, wat het maakt dat wij als western gerelateerde binnen de federatie bescherming kunnen bieden aan die verenigingen die zich te houden hebben aan hun moederstamboek/reglementen, en dit met name voor de ruiter die zijn ding uitvoert op het paard. Wij praten allang niet meer alleen BV over een cap verplichting e.d. die de verzekeringen op nemen binnen hun clausule, nee, maar ook over de opkomende dierenpartijen en wel binnen het Europese die mee kijken over de schouders van de paarden sport, en met name naar de bekwaamheid van de ruiter hoe deze zijn ding uitvoert dan wel niet let op de bekwaamheid van de ruiter in combinatie met welke verrichtingen deze wil uitvoeren.
Als jij begaan bent met deze sport, en deze ook een warm hart toedraagt begrijp je als geen ander dat het hier vroeg of laat mis zal gaan binnen onze sport, omdat de rintintin’s en lords wanhopen vandaag de dag nog steeds kunnen instromen op wat voor een niveau dan ook. Hier zit voor onze sport het grootste gevaar, dus heeft de WRAN besloten haar ruiters een licentie mee te gaan geven met de daarbij behorende verrichtingen.
Maar zoals ik al aangaf is dit licentie gerichte wedstrijd programma een Federatie programma geworden, dus kunnen ook de ruiters terecht bij de Federatie die geen WRAN wedstrijden straten, maar dmv het aantonen hoe en wat er gereden wordt bij de andere dan WRAN organisatie toch aan hun licentie komen, waarvan ik al aangaf dat deze vroeg of laat toch echt verplicht gaat worden binnen de gehele Nederlandse hippische sport.
Er zal dus ook altijd een WRAN NK blijven bestaan, deze vereniging is nog steeds groeiende en zal de komende jaren nog bepaalde zaken i.o.l. met de leden gaan doorvoeren, naar een uiteindelijke groei die zijn mega nog niet kent. Hou hiervoor de media en onze website in de gaten, de WRAN is namelijk een vereniging die niet stil zit maar juist meekijkt naar die ontwikkelingen die onze sport in zijn huidige doen en laten alleen maar kunnen schaden.

Ik begrijp dat je Rob_H associeert met de WRAN, dit waarschijnlijk omdat hij bij mijn opstal staat, en ik mijn inzet voor de WRAN. Helaas voor mijn, heb ik Rob_H iets te laat gevraagd voor inzet voor de WRAN, ja, die ellendige Boos! Trel van de SWRN was mijn voor met de vraag voor inzet als vrijwilliger en dit dan voor de SWRN. Achteraf maar goed want ik deel toch een beetje je mening dat hij soms maar al te vaak onmogelijk is in de omgang, heb ook vaak met Sandra_h te doen. Toch moet ik je er bij mededelen dat het één van de laatst overgebleven mohikanen is, en dat je hem past gaat missen op het moment zoals het ook de laatste kruidenier vergaan is. Van alles mankeerde er aan zo’n kruidenier, te duur, te weinig voorraad, te klein behuisd, en maar klagen, te krenterig om korting te geven, ja een oud plakje worst voor de kids achter de balie vandaan toveren, niet omdat hij het kind zo aardig vond, nee, maar dan hield dat kind tenminste zijn kop met janken, enz,enz. Ja
Sta nu ook wel eens in de rij bij zo’n super keten, en mis het boven genoemde best wel een beetje, dus laten wij zuinig zijn op Rob_H, deze ga je echt missen, daar later zal blijken dat de sport ook zijn charme zal verliezen wanneer deze best kleurrijken mensen verdwenen zijn. *LOL*
Neemt niet weg dat ik hem ook zo nu en dan wel een beuk voor zijn harses Blauw oog wil verkopen hoor, dus Magic27, zie het als gedeelde smart. Vriendjes zijn?

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 10:31

Zo, dat was me een stukje tekst zeg. Ik vroeg me al een tijdje af of we nu zo rustig naar het NK zouden sukkelen, maar gelukkig komt er dan zo'n topic.
Leuk om te lezen hoeveel mensen beseffen dat er veel werk verricht wordt, dat geeft de burger weer moed.
Zoals Peter ook al schreef, ligt de verantwoording voor het NK bij de SWRN. Deze stichting organiseert voor de federatie het NK. Het NK is voor de aangesloten verenigingen van de Federatie.
De SWRN organiseert voorafgaande aan het NK een AQHA show omdat de SWRN graag een zo'n compleet mogelijke show aanbied. Als de NQHA zich onverhoopt zou aansluiten bij de SWRN dan zou ook het NK van de NQHA gelijktijdig georganiseerd kunnen worden, mits de NQHA dat zou willen.
Als de NQHA zich zou aansluiten en hun NK zou laten opgaan in het federatie NK gaat het NK er anders uit zien want nu organiseren we een verkorte eendaagse show en dat is natuurlijk wat anders dan een NK. We krijgen dan veel meer onderdelen! (Voorbeeld: de paints hebben tegenwoordig meer onderdelen dan de WRAN, (maar niet meer starts.)).
Dit even ter verduidelijking, dan hoeven we hier geen apart topic over te starten.
De verantwoording voor het NK ligt dus bij de SWRN. Ik ben als voorzitter eindverantwoordelijk en heb als jarenlang bestuurslid en organisator genoeg eelt op mijn ziel gekregen om alle kritiek met een glimlach te kunnen absorberen.
Mijn voorstel: laat alle vrijwilligers met rust, wend je met je kritiek tot mij. Ik zal alle kritiek serieus nemen en alle beschuldigingen op mijn eigen wijze beantwoorden.
Wat MAgic27 betreft, je boktnaam vind ik ongelukkig gekozen, ik heb zelf enige tijd onder MAgic1 geschreven en sommige mensen denken dat hetgeen jij schrijft van mijn toetsenbord komt.
Ik wil niet geassosieerd worden met hetgeen jij schrijft.
Tot slot, wees een stoere meid en meld je tijdens het NK bij mij, dan kunnen we wat bijpraten.
Laatst bijgewerkt door Jan_Trel op 29-08-07 11:06, in het totaal 3 keer bewerkt

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:03

Jan_Trel schreef:
Mijn voorstel: laat alle vrijwilligers met rust, wend je met je kritiek tot mij. Ik zal alle kritiek serieus nemen en alle beschuldigingen op mijn eigen wijze beantwoorden.

Beste Heer Trel, als groot verbruiker op het door uw stichting georganiseerde NK vraag ik mijn af of ik een korting kan bedingen BV, ik noem maar wat, op het stro?
Als u dit in overweging kan en of wil nemen kijk voor mijn dan even persoonlijk of dit ook tot de mogelijkheden kan behoren voor het gebruik van een pilsje e.d.
Gaarne ontvang ik van u een offerte voor het leveren van, 16 balen stro, 25 balen hooi, vat bier per dag x 6 vaten dus. Kratje cola voor die meid van mijn, tenslotte moet die rijden. 1 fles cola light voor die vervelende man op de omroep. Hopende op een mooie prijs aanbieding van uw zijde zodat ik kan overwegen dat u gebruik zal kunnen maken van mijn ingehuurde lintendame op het NK, voor de door u als showmanager aangewezen verenigingen.

Voorts ben ik er wel vanuit gegaan dat het hooi en stro opslag buiten is, zodat een heerlijk buitje regen de balen wat zwaarder zullen maken, zodat Rob_H aan het einde van de dag vroeg aftaait, waarna ik u een pilsje zal aanbieden want mijn vaten moeten wel leeg.

Hopende spoedig wat van u te horen, ’t is namelijk nog maar 3 dagen voor de inschrijving sluit, dus met andere woorden ik wil dit jaar voor mijn zelf het NK een beetje begroten, daar ik mijn de afgelopen jaren van de ratten besnuffeld heb gevoeld, als ik weer op de terug weg naar huis ben. Clown

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:09

Vind die lintendame het ook goed als ik haar gebruik?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:18

Jan_Trel schreef:
Vind die lintendame het ook goed als ik haar gebruik?

Jan_Trel schreef:
En wat mijn opmerkingen 4 berichten hierboven betreft: ik heb geen dirty mind!!! Het is maar hoe je het opvat!!!

Nu doe je het weer, het enige verschil is dat het nu al na 1 bericht is

ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:25

Jan_Trel schreef:
Als de NQHA zich onverhoopt zou aansluiten bij de SWRN dan zou ook het NK van de NQHA gelijktijdig georganiseerd kunnen worden, mits de NQHA dat zou willen.
Als de NQHA zich zou aansluiten en hun NK zou laten opgaan in het federatie NK gaat het NK er anders uit zien want nu organiseren we een verkorte eendaagse show en dat is natuurlijk wat anders dan een NK. We krijgen dan veel meer onderdelen.

Als dat toch eens zou gebeuren.... Go jij! Go jij! *droomt rustig verder* Dromen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:57

Vera, het feit dat wij weer in gesprek zijn met elkaar is het koesteren waard, met de kanttekening erbij, dat het van beide zijde heus niet meteen tot een hosanna stemming zal leiden. Door de jaren heen is er veel, teveel gebeurd om alle plooien maar in één maal glad te strijken, maar dat de intentie er nu weer is, om van beide zijde weer een basis te zien voor samenwerking, is nogmaals een toost waard. De insteek is door de jaren veranderd van hoe en wat de Federatie kan betekenen, deze er is nu enkel en alleen voor de ruiter op het paard.
Daar moet onze samenwerking zich op richten, de sport dus.
Dit staat los van een beleid dat BV een ras vereniging er zelf op nahoudt, maar wij komen elkaar gewoon weg tegen in de sport, en ik heb al is geschreven dat als je uitzonderingen wilt creëren binnen deze hippische normen en waarden waar wij ook te maken mee krijgen dat je hier dan sterker in staat met gelijke gezinde. Uiteindelijk moet je ervan uit gaan dat alle verenigingen het besten willen voor hun rijdende leden te paard, dus zal dit als eerste het doel moeten zijn dat de Federatie ons uiteindelijk kan bieden.
Dus nuanceer ik Jan zijn quote een beetje, daar ik weet, ken hem inmiddels goed genoeg, dit heeft geschreven met zijn SWRN pet op, maar ik weet dat hij voornemens is om eerst samen, ook met de NQHA binnen de Federatie tot goede afspraken wil komen en nogmaals dit voor de rijdende ruiter op het paard, dus de sport gerichte want daar praten wij over.

Peter

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:05

Jan...make my day! Ja
Het zou voor de ruiters met een Quarter (tenminste zo denkt deze ene ruiter er over) erg leuk zijn als dat ooit gaat lukken.
Tijdens mijn zoektocht naar een nieuw paard heb ik zelfs ernstig overwogen om een paint te kopen zodat ik meer shows zou kunnen doen samen met je rassenvereniging.
Maar goed, toch een quarter geworden dus ik juich het echt toe!

Alleen als mod moet ik natuurlijk ernstig wijzen op het feit dat we aardig off topic gaan Knipoog
Dus vrijwilligers van NQHA en SWRN; hef het glas en maak een deal!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 12:08

PeterV schreef:
Achteraf maar goed want ik deel toch een beetje je mening dat hij soms maar al te vaak onmogelijk is in de omgang, heb ook vaak met *******te doen.

PeterV schreef:
Toch moet ik je er bij mededelen dat het één van de laatst overgebleven mohikanen is, en dat je hem past gaat missen op het moment zoals het ook de laatste kruidenier vergaan is. Van alles mankeerde er aan zo’n kruidenier, te duur, te weinig voorraad, te klein behuisd, en maar klagen, te krenterig om korting te geven, ja een oud plakje worst voor de kids achter de balie vandaan toveren, niet omdat hij het kind zo aardig vond, nee, maar dan hield dat kind tenminste zijn kop met janken, enz,enz. Ja

PeterV schreef:
dus laten wij zuinig zijn op *****, deze ga je echt missen, daar later zal blijken dat de sport ook zijn charme zal verliezen wanneer deze best kleurrijken mensen verdwenen zijn. *LOL*

PeterV schreef:
Neemt niet weg dat ik hem ook zo nu en dan wel een beuk voor zijn harses Blauw oog wil verkopen hoor, dus Magic27, zie het als gedeelde smart. Vriendjes zijn?

Peter,toen je dit schreef en ff terug las moet je toch het gevoel gehad hebben dat je aan je eigen biografie bezig was. Tong uitsteken
Want ik kan je vertellen,en ik zou willen dat ik het zelf verzonnen had,dat er in die paar jaar ,nadat God mij zo gestraft heeft door jou mijn pad te laten kruizen ,al ontelbare keren mensen heb moeten troosten met de woorden**Nee hoor zo erg is het niet of **wacht maar af,als je hem wat beter leert kennen dat zul je hem ook beter gaan begrijpen(helemaal gaat nooit lukken)**of **Hij heeft eigenlijk wel gelijk(en na enige uitleg de reactie AHAAAA was te bemerken)**of **Laat maar,morgen is alles weer ok** .
Maar zelfs ik heb nog mijn momenten dat ik denk** okeeeeeeee nouja huhhhh pfffffff**
Moet eerlijk zijn dat ik in mijn Limburgse naïveteit altijd gedacht heb dat mensen zoals jij enig in hun soort waren.
TOT DAT ik Jan Trel En John Schuurman leerde kennen en ik ff totaal de weg kwijt was en dacht dat ik een nest van kleurrijke *eenmalige*niet te begrijpen*ontastbare mensen had ontdekt wat in mijn beleving zijn weerga niet kent.
Maarja nogmaals dit alles zal wel te maken hebben met mijn Limburgse naïveteit.
Blijft de vraag!!! Waar kunnen jullie je achter verschuilen Haha! Cool

Ps
Om ff ontopic te blijven,mijn relaas laat mijns inziens duidelijk zien dat de gemiddelde vrijwilliger niet behoort tot de doorsnee mens.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:14

Nou das gewoon provincie hoor RobH. Want hier in Twente is het niet anders gesteld Haha!
Er zit daar in het westen een eh 'heel nest' Ja
En die willen ook nog lintendames kapen.. Ik bedoel maar.
MSQ: niet op ingaan hoor, je was een toffe lintendame in De Lutte Ja

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:31

Ps
Om ff ontopic te blijven,mijn relaas laat mijns inziens duidelijk zien dat de gemiddelde vrijwilliger niet behoort tot de doorsnee mens.

Ik hoop datje mij daar niet mee bedoeld Verward Duivel Hamer betreur het zelf ook soms dat ik deze heren waaronder ook jij en Peter heb ontmoet.) Soms lijkt het wel of jullie de kinderjaren nooit ontgroeid zijn en dat kan ik weten met 3 kids Cool
Maar ach, er moet toch iemand zijn die de club maffe idioten (oftewel de heren nk-vrijwilligers) in de gaten houdt en laat ik die taak dan maar op me nemen. En met een beetje hulp van Sandra (je hebt al eens toegegeven dat je onder de duim zat) moet dat ons wel lukken. Schijnheilig Haha!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:53

vera schreef:
Alleen als mod moet ik natuurlijk ernstig wijzen op het feit dat we aardig off topic gaan Knipoog

Vera, alles wat er beschreven wordt in dit topic is door en ook uiteindelijk voor de vrijwilligers. Het leuken van dit topic is dat het gaat om een lintendame die dit vrijwillig deed, een iets gefrustreerde aangemelde niet gevraagde vrijwilliger, en de vrijwilligers die hersens brekend beleidswerk probeert te creëren voor samenwerking binnen ons allen geliefde westernsport. Ondanks ik zelf zo nu en dan de draak een beetje steek, maar daarin tegen ook duw en sleur deze sport educatief gericht op de markt te krijgen, volwassen dus, ben ik trots erop met alle betrokkene vrijwilligers van vandaag te dag mogen werken.
De keuzes die gemaakt moeten worden zijn geen makkelijke maar iedere betrokkene weet inmiddels wel dat deze nootzakelijk zijn, en de tijd heeft geleerd dat hier het vrijwillige werk vaak op stuk loopt. Mannen/vrouwen met een bedrijf, ik denk dat dit jou heel herkenbaar gaat voor komen wat ik nu schrijf, hebben er geheel geen moeite mee om hun zakelijk beleid aan te passen als de markt daarom vraagt.
Vrijwillig bij het leiden van een vereniging ligt dit anders, want ja je moet er ook zoveel uiteindelijk te vriend houden toch?

Heb al is geschreven dat het hebben van een vriend makkelijk is, ik heb er wel geteld één, dus populair gezien, ben ik zoals je mijn kent.
Ben uiteindelijk geen voorzitter geworden om vrienden om mijn heen te creëren, nee, ik ben mensen tegen gekomen waar ik het gevoel bij heb dat die willen werken aan het doel wat er gebillijkt moet gaan worden, en natuurlijk is dat de sport waar wij elkaar in tegen komen.
Thans blijk vaak dat je dan in eerste aanvang als een soort van kop van jut gebombeerd wordt en dat 9 van de 10 inzettende vrijwilligers dit persoonlijk niet trekken.
Die haken dan vervolgens af, waarna de volgende vrijwilliger onder het mom van, het moet eigelijk maar dan vinden zij mijn niet meer aardig, vervolgens ook weer afhaakt.
Zo heeft de western sport, nee ik zeg het verkeerd, met dit fenomeen heeft de westernsport te lang te maken gehad, waardoor het wiel steeds weer op nieuw uitgevonden moest gaan worden, en dit terwijl de ontwikkelingen ons bijna inhalen.

De bestuurlijke vrijwilligers binnen de Federatie zijn ook niet echt vrienden van elkaar, maar lopen uiteindelijk ook niet voor elkaar weg en dit terwijl de meningen vaak zeer verdeeld zijn.
Hier is dus uiteindelijk het punt aangebroken dat het besef van elkaar nodig hebben voor de sport, voor gaat dan aardig gevonden te worden, dus er ook iets kan gaan gebeuren, dus eindelijk geen vrijwilligers met een vrijwillig karakter meer zijn, maar vrijwilligers die hun verantwoording durven te nemen, en daar ook niet voor weg lopen, wanneer deze BV denken, ohw yee hoe kan ik dit aan de leden verkopen.

Het feit dat wij nu nog wat aan de leden kunnen verkopen is een feit waar elke bestuurder zich steeds meer bewust van wordt, daar wij het anders gewoonweg door de strot geduwd gaan krijgen. Persoonlijk denk ik dat westernrijdend Nederland bestuurlijk gezien nog niet zover gestaan heeft dan waar het nu staat, en natuurlijk vertelt dit wat over die vrijwillige bestuurders die daar vorm aan willen geven, voor dat niet western gerelateerde dat gaan doen, waarvan je dan op de klompen kan nagaan, dat het nooit meer wat zal worden met de westernsport.

Het topic heet de vrijwilliger, dus on of off topic kan in dit geval niet Tong uitsteken

Peter

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:01

Rob_H schreef:
nadat God mij zo gestraft heeft door jou mijn pad te laten kruizen

okay, ik heb mijn vader hiervoor een standje gegeven Tong uitsteken ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:28

shellybelly schreef:
Ik hoop datje mij daar niet mee bedoeld Verward Duivel Hamer betreur het zelf ook soms dat ik deze heren waaronder ook jij en Peter heb ontmoet.) Soms lijkt het wel of jullie de kinderjaren nooit ontgroeid zijn en dat kan ik weten met 3 kids Cool

Sheila liefje, jij moet toch weten dat kinderen altijd de waarheid spreken, dus Jan, John, Rob, Herman en ikke moet je het niet van betreuren deze ooit ontmoet te hebben, maar toejuichen.
Bij mijn kan je dubbel juichen, ik drink veel bier, dus spreek vaak dubbel de waarheid. Tong uitsteken Tong uitsteken Clown Clown

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:43

Ja als je daar nu ook eens wat beter tegen kon, dan lag je niet de helft van het NK te slapen om alle leuke anekdotes in de avonduren te missen ROFL ... Kopje kofiie Peter?? Koffie (of thee)!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 15:00

shellybelly schreef:
Soms lijkt het wel of jullie de kinderjaren nooit ontgroeid zijn en dat kan ik weten met 3 kids Cool
Maar ach, er moet toch iemand zijn die de club maffe idioten (oftewel de heren nk-vrijwilligers) in de gaten houdt en laat ik die taak dan maar op me nemen.

Nu kan ik dat gevoel wat ik wel eens heb als ik boven op het secretariaat kom en je met een bepaalde blik me aankijkt.
Van de ene kant had ik zoiets,oei heb ik iets fout gedaan,en tegelijker tijd was het een blik van geruststelling.
Ik weet nu wat het is
MAMA Afgod Ach gut

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:12

en ik maar denken dat je me een streek kwam leveren... moet met jouw altijd oppassen. Cool Dus die geruststelling klopt wel als ik in de gaten had dat jij die trap weer op kwam lopen (wie neemt nu elke tree een paar keer om boven te komen?) en je voor de verandering eens gewoon je werk deed ipv van me te stangen OK dan!

maar ben blij dat je gerustgesteld bent Ach gut Als ik je nog eens ergens mee kan helpen Cool