Anya schreef:Tja dat is niet netjes dan als je niets hebt gehoord. Maar je had even kunnen mailen dan... Zoals gezegd.. er kunnen dingen misgaan. Gewoon vergeten. Of andere dingen. Zo ben ik een aantal maanden ziek geweest bijvoorbeeld. Best kans dat ik wat vergeten ben. Maar dat maakt van ons nog geen mensen die maar 'klanten' beledigen of zo. Gewoon voor de lol. Of mensen die uit zijn op eigen winst. Zeker niet. En dat is wel wat jij suggereert. En dat is niet zo bevorderlijk voor de sfeer binnen de sport. En het bevordert niet dat vrijwilligers het werk willen blijven doen.
IK HEB OOK NOOIT GEZEGD DAT VRIJWILLIGERS AAN HOOI EN STRO VERDIENEN,maar bij 6 Euro pb word er aan verdiend of dat nou manege Bartels is of weet ik veel wie .Dat is helemaal niet erg ,maar zeg niet dat het een service is ,en dat strooisel en ruwvoer normaal zoveel kost want dat klopt niet .Dat hebben genoeg mensen in het hooi en stro topic aangegeven .....
Trel van de SWRN was mijn voor met de vraag voor inzet als vrijwilliger en dit dan voor de SWRN. Achteraf maar goed want ik deel toch een beetje je mening dat hij soms maar al te vaak onmogelijk is in de omgang, heb ook vaak met Sandra_h te doen. Toch moet ik je er bij mededelen dat het één van de laatst overgebleven mohikanen is, en dat je hem past gaat missen op het moment zoals het ook de laatste kruidenier vergaan is. Van alles mankeerde er aan zo’n kruidenier, te duur, te weinig voorraad, te klein behuisd, en maar klagen, te krenterig om korting te geven, ja een oud plakje worst voor de kids achter de balie vandaan toveren, niet omdat hij het kind zo aardig vond, nee, maar dan hield dat kind tenminste zijn kop met janken, enz,enz.
wil verkopen hoor, dus Magic27, zie het als gedeelde smart.

betreur het zelf ook soms dat ik deze heren waaronder ook jij en Peter heb ontmoet.) Soms lijkt het wel of jullie de kinderjaren nooit ontgroeid zijn en dat kan ik weten met 3 kids