[WN] we zijn verhuisd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

Re: we zijn verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 08:27

gaucho schreef:
Gewoon meedoen joh 9 september! Is hardstikke gezellig en het niveau stelt niet heel veel voor. (Vandaar dat ik vorige keer 2 keer 1e was). Fuego staat achter de binnenbak, 1e container. Vanuit de bak zie je z´n vrolijke appaloosahoofd wel naar buiten kijken. Zondag naar buiten is wat mij betreft goed, Viev ga je ook mee? Hoe laat?

hahaha nou ik had je gister al betrapd/ontmoet Haha!
en ik snap dat je zegt dat het niveau niks voorsteld.....je paardje kan al alles! Knipoog
maar nog over morgen.....hoelaat zijn jullie er? dan pas ik mijn tijd aan.
die van mij is wel een hittepetit.helaas niet zo'n relaxte als fuego (in de bak was)
tot morgen dan...

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 08:29

Gabon schreef:
Als ik er ben ga ik mee..
Ik moet misschien met Brooks ook galop, want de stap/draf is voor kinderen tot 12 jaar, maar ik heb pas 1 keer met hem gegalopeerd en dan springt hij steeds verkeerd aan en gaat bokken enzo dus dat gaat niks worden dan haha, maar het is voor de lol en voor hem, want hij heeft nog nooit een wedstrijd gelopen.. (owhjah wel, toen hij nog een veulen was, toen deed ik op spiky mee bij de trail en mocht hij er achter aan rennen en alles omgooien..)

moet je dan ook echt in wedstrijd kleding? zou dat dan moeten aanschaffen... Geld, geld!
is er 9 september ook trail? als het om te oefenen is doe ik graag mee.
kan ik ook alles gaan omgooien Haha!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:12

Vivianne en ik zijn er morgen om 9.30 (lekker vroeg, gaap)! Als het een beetje redelijk weer is maken we een buitenritje van een uurtje of twee, van 10 tot 12 dus ofzo. Viev moet namelijk om 13.00 weer thuis zijn geloof ik.

Fuego kan echt nog niet alles, maar we werken er wel hard aan om het beter voor elkaar te krijgen (Dat betekent vooral dat ik overal hard aan moet werken, als ik het goed doe, doet Fuego het ook wel!) Fuego slaapt in het bos totdat er gegaloppeerd gaat worden, dan wordt hij in ene keer erg wakker!

9 september is inderdaad ook trail, voor die tijd gaan we ook nog wel een paar keer oefenen denk ik, meestal samen met Jaap, Monique, Anna en Vivianne, dan zetten we een heel trailparcours neer. Dus gewoon lekker meedoen!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 20:03

Mijn moeder heeft vandaag de trail geoefend met gabon, en die gaat misschien mee doen met de wedstrijd, ik doe geen trail. Op vakantie had mn ma voorgesteld dat we als demonstratie voor de camping trail gingen doen, omdat we geen koeiendemo mochten houden ivm mkz, ik zij nee, daar krijg ik nachtmerries van, en ja hoor, ik heb nachtmerries gehad haha
Gabon is over het algemeen heel braaf in het bos hoor, alleen hetzelfde als bij Fuego, als je eenmaal gegalopeerd hebt, dan is hij wakker en wilt hij wel hard, maar zolang ik hem inhou is er niks aan de hand (in het diemerbos laat ik hem nooit hard gaan, doe ik alleen op het strand of in drenthe..)
Zie jullie morgen ochtend