Buiten dat je kinderen rijvaardigheid bijbrengt, moet er ook nog respect voor het paard zijn c.q. behouden blijven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

extra points for horsehugging!!
Klaasje schreef:Kom jij al die mensen die een bijdrage willen leveren even brengen, Sonja? Als je PM't krijg je m'n adres
) Magic27 schreef:Als je plezier wilt en aan het strand wil liggen dan moet je dat in je vakantie doen als er tijd voor is en niet tijdens en Youth Cup dan heb je namelijk met je kont in het zadel te zitten .....
Dus vanaf dat er ontbeten is totdat je gaat pitten moet je met je kont in het zadel zitten! Dat helpt echt....
Ik heb even gesproken met één van de begeleiders en er is puur voor de broodnodige ontspanning, rust én teamgeest gekozen voor een bezoek aan het strand, in mijn optiek een heel slimme keuze. Ieder mens heeft namelijk ontspanning nodig en gezien de tijd die aan het strand is doorgebracht (wel 2 uur!) vind ik het erg flauw om dit te gaan vergelijken met een vakantietripje.
Magic27 schreef:Als je plezier wilt en aan het strand wil liggen dan moet je dat in je vakantie doen als er tijd voor is en niet tijdens en Youth Cup dan heb je namelijk met je kont in het zadel te zitten ....Dat moet eigentlijk niet ik hier vertellen dat zou iemand van de volwassenen sterren die mee waren de kids vertellen .
Ik zal met de begeleiders contact opnemen hoe ik jullie kan steunen. MissPeet schreef:Het is al triest genoeg als je paard, waar je jarenlang op traint en je wedstrijden rijd zonder problemen, vlak voor zo'n wedstrijd het laat afweten!
MissPeet schreef:Over 'verwende schijtkinderen' wil ik alleen dit over kwijt....weet wat je zegt, je mag idd overal je menning over hebben daar is dit ook voor, maar sommige uitlatingen gaan mij echt te ver! hier schuilt een respectloos eigenschap!
Sonja schreef:Ik word heel triest als ik foto's van een EK zie waarbij dan een deelnemer vertelt dat ze pas voor de vierde keer in een Engels zadel rijdt, in de hunterclass op een EK.
Dat betekent dat ons land verwende schijtkinderen als afvaardiging stuurt die niet eens oefenen om ons land te vertegenwoordigen. (hoeveel talent iemand (of z'n paard) dan misschien ook heeft hoor, daar oordeel ik niet over)
En iedereen maar zeiken over hoe het niveau hoger te krijgen. Nou eehhhhhh.... door eerst eens serieus te gaan TRAINEN misschien????
) soepel en in conditie te houden. superpony schreef:Mensen liggen krom en moeten zelf hard trainen. Dan hoor je dat sommige kinderen hele goeie paarden krijgen en op bepaalde manieren reageren, is dat best slikken.
):