[WN] Jillaroo in Australië!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Re: Jillaroo in Australië!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:33

Bij mij was het niet zozeer het slaapgebrek, maar het hongergevoel.
Echt om 4 uur 's nachts wakker worden met ongelofelijke zin in pizza of een gehaktbal Haha!

Je kunt je vast voorbereiden door hier in Nederland al op Aussie tijden te gaan eten en slapen.
O en als je daar bent, zeker even de kangoeroe-roll op de barbecue proberen, erg lekker!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 23:25

Oh nee dat meen je niet Huilen van het lachen Hahaha. Gatver! Ik was eerlijk gezegt bij het overstappen in Singapore heel erg moe. Daar viel ik echt bijna in slaap. En misselijk.. aah bluh zo misselijk. Ik kreeg geen hap door mijn keel Nagelbijten / Gniffelen Nu eet ik zoiezo al niet gemakkelijk, maar van de slaap kreeg ik echt niets door mijn keel. Eenmaal in Australie, heb ik niets van een jetlag gemerkt. Ik ging slapen die avond, en volgende dag wakker geworden en bezig geweest alsof ik nooit een nacht had overgeslapen. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik normaal ook met heel weinig slaap kan.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:04

Ik kan ook wel met heel weinig slaap; maar heb toch zeker de eerste 2 weken dat omgekeerde hongergevoel gehad. Ook toen ik terug was in Nederland. Vervelend is dat hoor Tong uitsteken

Zeg Roosje, blijf je ook een nacht slapen in Sydney? Zoja... als je veel geld hebt is het YHA erg comfortabel, of dat ding dat ernaast ligt om de hoek. Eh.. "Wake Up" heet het geloof ik (weet ik even niet zeker). Is een 5 sterren hostel, hartstikke relaxt, en op spuugafstand van het Central Station.
Deze 2 zijn wel het duurst trouwens, bij Wake up betaal je iets van 32 dollar per nacht voor een 4-bed-dorm. En bij YHA, als je geen lid bent, ook zo'n 30 dollar.

Geef je niet zo om luxe en wil je iets dat goedkoper is, ga dan door naar King's Cross. Dat is wel een achterbuurt, maar echt onveilig ben je d'r niet omdat het er helemaal vergeven is van backpackers.
Je hebt ook goedkopere hostels in het centrum zelf zitten, dan moet je eventjes vanaf Central Station George Street aflopen, dan zie je overal bordjes hangen met "Backpackers". Prijzen variëren dan van 18 tot 28 dollar. Máár dan is het niet altijd even schoon, of gezellig, of...

Roosje_1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 22:17

Ik moet de vliegreis nog boeken, dus het is even afhankelijk van de tijden waar ik terecht ga komen. Het liefst ga ik in één keer door naar Tamworth met de trein en dan daar het YHA hostel in tot ze me komen halen. Maar dat moet ik nog even bekijken. In ieder geval bedankt voor de vele tips.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:14

En jij heel veel plezier! En geniet dr van! Haha!