Ik kan ook wel met heel weinig slaap; maar heb toch zeker de eerste 2 weken dat omgekeerde hongergevoel gehad. Ook toen ik terug was in Nederland. Vervelend is dat hoor 
Zeg Roosje, blijf je ook een nacht slapen in Sydney? Zoja... als je veel geld hebt is het YHA erg comfortabel, of dat ding dat ernaast ligt om de hoek. Eh.. "Wake Up" heet het geloof ik (weet ik even niet zeker). Is een 5 sterren hostel, hartstikke relaxt, en op spuugafstand van het Central Station.
Deze 2 zijn wel het duurst trouwens, bij Wake up betaal je iets van 32 dollar per nacht voor een 4-bed-dorm. En bij YHA, als je geen lid bent, ook zo'n 30 dollar.
Geef je niet zo om luxe en wil je iets dat goedkoper is, ga dan door naar King's Cross. Dat is wel een achterbuurt, maar echt onveilig ben je d'r niet omdat het er helemaal vergeven is van backpackers.
Je hebt ook goedkopere hostels in het centrum zelf zitten, dan moet je eventjes vanaf Central Station George Street aflopen, dan zie je overal bordjes hangen met "Backpackers". Prijzen variëren dan van 18 tot 28 dollar. Máár dan is het niet altijd even schoon, of gezellig, of...