Wordt het toch een beetje een merkwaardig verhaal, zeker gezien de verhalen die je hier over hem hebt verteld en over de manier waar op je hem aanprijst.
Ik ga er tenminste van uit dat het hetzelfde paard is, al doen de verhalen anders vermoeden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dank je wel Elcid
paintedblack schreef:iemand nog tips ??????
paintedblack schreef:Francis
ik heb geen schouderklopje nodig maar mijn paard verdient dat wel, niet aardig van je om te stellen dat hij nu geen kans krijgt want ik heb het beste met hem voor
ik hoop dat jij dat nu ook ziet
''Sann_e schreef:paintedblack : Op die stal in Haaksbergen is hij NIET zadelmak gemaakt, er is niet mee gewerkt hij stond snachts in een stal en overdag op de wei! Omdat hij toen van iemand anders was Konden ze er niets aan en mee doen alleen de dierenarts er steeds bijhalen deze heeft ook elke keer dat paardje in de gaten gehouden! Toen de eigenaar wou dat hij zadelmak gemaakt werd heeft hij hem op moeten halen omdat ze op deze stal Niet zo met zieke dieren om willen gaan!! Dus als jij nog een keer een paard zou kopen zoek dan jou informatie goed uit want hij is dus niet getraind in haaksbergen!!!!! en er is op die stal wel alles aan gedaan om hem beter te maken maar omdat de eigenaar het niet wou is er verder niets mee gedaan qua operatie en dergelijke!!!!