Sonja schreef:Maar eerlijk is eerlij MSQ, Zeijen heeft wel een 'reputatie' als het om trail gaat.
En dat kan ik nou weer niet over oordelen hoe dat dat was
Wat ik wel heel erg pittig vond af gelopen zondag voor de beginners dat was de horsemanship
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Maar eerlijk is eerlij MSQ, Zeijen heeft wel een 'reputatie' als het om trail gaat.
Sonja schreef:Hoe is artikel 137 van het rulebook dan te interpreteren? Is een allround champ.titel dan toch niet verplicht om uit te schrijven?
Magic27 schreef:Ja ,het is leuk .We beoefenen allemaal een erg intensive sport wat training en ook uiterraad de kosten betreft .Maar als het om de organisatie ,regelgeving of de WRAN in het allgemeen gaat ,dan word er volgens mij alleen op foren of ondermekaar geklaagt.Waroom word een wedstrijd organiseert en alle inschrijfgelden en verdere inkomsten worden in de pot voor het nederlandse jeugdteam gedaan voor deelname aan EK in denemarken .Als ik aan een wedstrijd deelneem wil geen team sponsoren .Waroom hoor ik daar niemand over .Het gaat erg veel mis ten koste van de ruiters die deelneemen.Eigentlijk moet je zo zien :de ruiters zijn de klanten van de show , en de klant is koning,toch .Het bestuur hoef je niet aanspreken of suggesties doen ,met een handwuif word het afgedaan. Het moet een hele hoop gedaan worden ,maar dat kan alleen maar als elk lid de regels kent en ook duidelijk kenbar maakt wat hem juist positief opvalt /bevalt en ook meedeld wat als verandering ter sprake gebracht moet worden.Wij zijn de vereniging.
dapperdier schreef:Maar ik blijf erbij dat de wedstrijden laagdrempeliger moeten zijn......