Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal wel onintentioneel (schrijf je dat zo?) zijn gebeurd. Ik heb alleen sil gezien, Mirjam ook niet gezien (jij hebt Bianca en Henny zeker gezien?
)...verder heb ik wel een andere bokker gezien, waarvan ik niet wist dat het een bokker was, namelijk ryhnstoner 
Nee hoor, ik wist zelf al dat het niet klopte en ik wilde niet eens de linten hebben, maar die kerel hing ze toch om mijn paard haar nek heen!!XoNo schreef:En FlyinghHigh? Ik heb je merrie volgens mij ook gezien. Zat jij in dezelfde klasse als een andere paintmerrie, So Unforgettable? Dat is namelijk een paard van de fokker van Buddy
, ik stond aan de andere kant van de leadlijn toen je naar mijn paard keek
.

maar vanmorgen had hij alles al opgegeten
. ik was dus helemaaaaaaaal uitgeblust van die 4 dagen. het was veel te gezellig, en veel te laat elke dag. ik moest dus effe bijslapen.
ik denk hij meld zich nog wel effe gewoon voor een praatje maar nee hoor. en ja mijn 4 jarige is een heel leuk paardje maar met een hele grote bek, ze stond nl haar stal af te breken.
mede omdat mijn daisy (dreamstables elanimo) begin van dit jaar erg ziek is geweest en men me vertelde dat ze nooit meer beter zou worden.
ik geloof niet dat ik dat nou zo leuk vond, maar ze moest geloof ik effe melden dat haar pappie een springpaard was.
. en dat als daisy weg ging dat ze ook weer terug kwam. die mag volgend jaar weer mee.
). Geen gordijntjes, maar wel veel reclame.

Ik wilde hem niet voor alleen de halter helemaal meesleuren eigenlijk...misschien dat ik hem dit jaar nog wel show in de halter, even kijken hoe we dat gaan doen. Ik ben niet zo'n halterfan, maar is goed voor onze ervaring
Andere omgeving, al die paardjes...beetje stress (zenuwachtig typ
)...

Jos en ikke vonden dat een beetje vreemd want hij was wel duidelijk langszaam maar ach niets aan te doen Ilona-Sok schreef:En nu weet ik nog steeds niet wie sugermiss nu is????? En vele andere bokkers.
Gefeliciteerd iedereen met jullie prijzen!!
Ik heb haar alleen niet gezien, anders had ik haar zeker even 'aangeschoten' evenals Jolanda, die ik dus ook niet heb gespot. Ik heb jou overigens meerdere malen zien rijden, ik wist niet eens dat je ook op Bokt zat! Ik vond dat je het erg goed deed in de pleasure, elke keer geplaatst! En op stal heb ik een geweldig mooi paintveulentje gezien, op de staldeur stond Gunners Four Socks...2 maanoogjes