[WN] NK WRAN, wie is er geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 08:48

Oooooooh, wat leuk dat er zoveel bokkers zijn geweest. Dan zijn er ook een stel bokkers geweest die de Halter Open Paint Mares en de Halter Amateur Paint Mares hebben gezien??!!??
**Bloos**, ze hebben twee keer het Wilhelmus voor me gedraaid....Straw Miss heeft zich weer op haar mooist getoond.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 09:28

Ja ik heb je gezien! Leuke merrie hoor, Straw Miss..Lachen

Skyclad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:46

Wie is er trouwens Nederlands Kampioen geworden in de reining?
Junior Open....? Senior Open....? Amateur...?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 15:24

Vippie...ik kan me niet herinneren jou te hebben gezien. Dus dat wegduiken wat jij bedoelt Haha! zal wel onintentioneel (schrijf je dat zo?) zijn gebeurd. Ik heb alleen sil gezien, Mirjam ook niet gezien (jij hebt Bianca en Henny zeker gezien? Haha!)...verder heb ik wel een andere bokker gezien, waarvan ik niet wist dat het een bokker was, namelijk ryhnstoner Lachen

En FlyinghHigh? Ik heb je merrie volgens mij ook gezien. Zat jij in dezelfde klasse als een andere paintmerrie, So Unforgettable? Dat is namelijk een paard van de fokker van Buddy Haha!

Freckles

wran nk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:54

Xono heb jou ook gezien en ook nog even gesproken.
Jij had een jackie bij je van als ik het goed onthouden heb zes maanden en ik had een puppie van twaalf weken

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 18:49

Nou iedereen weet nu dus dat ik dat meisje was bij wie ze de fout maakten in de senior trail open!!! Ik ben wel lekker 5 minuten nederlands kampioen geweest!!!!!! Tong uitsteken Nee hoor, ik wist zelf al dat het niet klopte en ik wilde niet eens de linten hebben, maar die kerel hing ze toch om mijn paard haar nek heen!!

Verder was ik wel 4e in de Trail jeugd open en 6e in de showmanship!!! Het was mijn eerste NK en ik was hier hartstikke blij mee!! Kelly en ik waren allebei erg zenuwachtig en daarom ging het allemaal niet even lekker, maar we weten nu wat het is en volgend jaar komen we beter voor de dag!!!!!

Verder nog spannende dingen over het NK????

Groetjes Judith

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 20:13

XoNo schreef:
En FlyinghHigh? Ik heb je merrie volgens mij ook gezien. Zat jij in dezelfde klasse als een andere paintmerrie, So Unforgettable? Dat is namelijk een paard van de fokker van Buddy Haha!

Yep, So Unforgettable en Straw Miss staan altijd samen in de Halter. Als jij mijn paard hebt gezien, heb je mij ook gezien Haha! , ik stond aan de andere kant van de leadlijn toen je naar mijn paard keek Tong uitsteken .

Waarom deed je niet mee met Budddy?!?!?!??!!?!!?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:14

Roel Tanja en ik zijn er ook geweest.
ik heb een heleboel bokkers gezien.
we hebben 2 nachten daar geslapen. nou ja.... geslapen Slapen
roel en tanja wel, ik iets minder Gaaaap
ik vond het allemaal er leuk en ik hoop dat Spooky volgend jaar over zijn "kantineramenangst" heen is zodat ik er dan ook kan starten.
want er waren wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel kantine ramen Haha!

toen we zondag avond laat thuis kwamen , was Pablo's stal helemaal versierd Party!! maar vanmorgen had hij alles al opgegeten Vork Haha!

allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:22

Ja en Tanja natuurlijk ook nog gefeliciteerd met haar mooie overwinning!! Zag er echt heel netjes uit!! Lachen

Kimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:56

Ja ik was er ook ik heb 3 x het wilhelmus gehoord voor mij ( ECHT HEEL TOF) En verder iedereen heel erg gefeliciteerd met z'n behaalde plaatsen. Groetjes Kim

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:07

volgens mij mogen jullie daar nooit meer komen Haha! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Jos op 01-10-02 06:20, in het totaal 1 keer bewerkt

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:38

oke ik ben nu weer enigzins wakker Slapen Dromen Slapen . ik was dus helemaaaaaaaal uitgeblust van die 4 dagen. het was veel te gezellig, en veel te laat elke dag. ik moest dus effe bijslapen.

iedereen ook van mij gefeliciteerd met alle behaalde prijzen. enne ik heb nog een paar bokkers gezien maar sommigen dus ook niet of niet herkent als zijnde bokkers o.a. xono ik denk hij meld zich nog wel effe gewoon voor een praatje maar nee hoor. en ja mijn 4 jarige is een heel leuk paardje maar met een hele grote bek, ze stond nl haar stal af te breken.

en ik was superblij met mijn 2e plaats in de western riding Haha! mede omdat mijn daisy (dreamstables elanimo) begin van dit jaar erg ziek is geweest en men me vertelde dat ze nooit meer beter zou worden.
dus vanaf vrijdag kon mijn NK al niet meer stuk.
verdere uitslagen 7e in de versatile horse, en springen dat ze kan over een balkje van zo'n 30 cm. Lips are sealed ik geloof niet dat ik dat nou zo leuk vond, maar ze moest geloof ik effe melden dat haar pappie een springpaard was.
6e in de western riding open en 7e met een eervolle vermelding in de amateur pleasure met al die cracks.
een super afsluiting voor haar want dit was haar laatste NK, volgend jaar hoeft ze niet meer dan word ze gedekt en mag heerlijk voor fokmerrie gaan spelen. en lekker op de wei lopen.

mijn 4 jarige heeft geen prijzen gehaald maar wel een hele hoop geleerd. oa dat we het niet waarderen dat ze stallen sloopt }> Haha! . en dat als daisy weg ging dat ze ook weer terug kwam. die mag volgend jaar weer mee.

op naar het volgende NK.
Laatst bijgewerkt door rina op 30-09-02 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:42

Ohja oliebol hoe kan ik ons aller Jos en Roel vergeten! Maar die vallen bij mij niet onder bokkers, die vallen onder intrieur, hihihihi. Roel echt toppie gepresteerd, ben jaloers op je.

Ohja voor de deelnemende bokkers, kan iemand mij iets uitleggen. Waarom hebben sommige stallen/paarden van die hoerige gordijntjes voor de stal? Zag daar niet helemaal het nut van in eigenlijk. Vroeg me eigenlijk af waar dat nou goed voor is (Blont ik weet het).
Viv

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:54

ach ja die gordijntjes, en ik vond ze nog wel zo leuk. niet dus.

heeft helemaal geen nut is alleen om je stal een eigen tintje te geven zodat mensen die door de stal lopen kunnen zien dat die paarden van jou stal zijn.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:34

De Greup Stables hadden in de tweede inrijbak (dus naast de officiële inrijbak) een eigen plekje...(komt vast omdat wij gesponsord hebben Haha!). Geen gordijntjes, maar wel veel reclame.

Sorry rina, ik heb je alleen in de arena gezien, ik heb je verder niet zien inrijden, anders had ik mezelf wel even voorgesteld. Ik ben verlegen, maar ook weer niet ZO verlegen Haha!

Freckles, was jij degene die mij vroeg waarom ik niet meedeed met Buddy? Er was namelijk iemand met een pup (leuk pupje overigens) die vroeg waarom ik niet meedeed. Iemand met een zwarte jas, en donker haar als ik me niet vergis *LOL*

Waarom deed ik niet mee met Bud? Geen idee eigenlijk Haha! Ik wilde hem niet voor alleen de halter helemaal meesleuren eigenlijk...misschien dat ik hem dit jaar nog wel show in de halter, even kijken hoe we dat gaan doen. Ik ben niet zo'n halterfan, maar is goed voor onze ervaring Pling Andere omgeving, al die paardjes...beetje stress (zenuwachtig typ Knipoog)...

Hoe vonden jullie overigens de indeling van de plantjes op de plaats waar de foto's van de Nederlands kampioenen gemaakt werden? Schijnheilig

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:20

Inderdaad Xono dat was ik

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:00

yes nederlands kampioen en dan ook nog een wilhelmus voor mij echt geweldig. het was een super gezellig weekend op naar volgend jaar.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 12:59

calemity_jane schreef:
yes nederlands kampioen en dan ook nog een wilhelmus voor mij echt geweldig. het was een super gezellig weekend op naar volgend jaar.

Dus ik heb met een 'celebrity' zitten praten. Party!!

Iedereen gefeliciteerd hoor Pling

Ilona-Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:22

En nu weet ik nog steeds niet wie sugermiss nu is????? En vele andere bokkers.
Gefeliciteerd iedereen met jullie prijzen!!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 20:51

jaaa sugermiss onthoud dat maar goed!!! ik ben heeeeelll blij met mijn haffie en leuk dat ik nu weet wie je bent.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:41

Iedereen van Harte Gefeliciteerd ,met de prijzen!!!!
We waren daar al vrijdagochtend omdat Ariette moest starten in de Reining voor de Quarters. Fout parcour helaas. Zaterdags s avonds schrok Budje zo erg van het publiek dat hij onhandelbaar werd. OP twee handen. En zondags rijd ze een goed parcour had ze een DQ omdat haar kleine cirkel niet zo klein was Verward Verward Jos en ikke vonden dat een beetje vreemd want hij was wel duidelijk langszaam maar ach niets aan te doen

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:40

Ik heb het ontzettend naar m'n zin gehad op de NK. Iedereen van harte gefeliciteerd met de prijzen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 22:09

Ilona-Sok schreef:
En nu weet ik nog steeds niet wie sugermiss nu is????? En vele andere bokkers.
Gefeliciteerd iedereen met jullie prijzen!!

Ik weet lekker wel wie het is Tong uitsteken Ik heb haar alleen niet gezien, anders had ik haar zeker even 'aangeschoten' evenals Jolanda, die ik dus ook niet heb gespot. Ik heb jou overigens meerdere malen zien rijden, ik wist niet eens dat je ook op Bokt zat! Ik vond dat je het erg goed deed in de pleasure, elke keer geplaatst! En op stal heb ik een geweldig mooi paintveulentje gezien, op de staldeur stond Gunners Four Socks...2 maanoogjes Lovers

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 07:19

rina schreef:
ach ja die gordijntjes, en ik vond ze nog wel zo leuk. niet dus.

heeft helemaal geen nut is alleen om je stal een eigen tintje te geven zodat mensen die door de stal lopen kunnen zien dat die paarden van jou stal zijn.

Aha, oke weet ik dat ook weer, hihihi
Viv

Ilona-Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 07:57

Nu maak je mij ook erg nieuwsgierig XONO!!! Heb ik met je staan praten?? Weet ik wie je bent???

Wat leuk dat je mij heb zien rijden. Ik ben ook heel erg blij dat ik iedere keer geplaats was. Mijn NK kan ook niet meer stuk!!

Okee Xono, ik heb je profiel bekeken en ik kan me je niet herinneren. Maar ik weet nu wel wie je bent!!!! Haha!