Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
incognito schreef:Ha nog een keer.
Hij schijnt wel weg te gaan uit frankrijk.
Het staat te koop.
_Florien_ schreef:Assie, super bedankt voor je onwijs gave verhaal!Ik heb er nu nog veel meer zin in gekregen!
![]()
Tegen bloed kan ik wel, het is/was (weet het nog niet, laat ik het daar op houden), mijn droom om trauma chirurg te worden, dus dat zit wel goed.
Ik ga er rond juli/augustus 2008 heen, dus dan heb ik nog een 3/4 jaar dus voor het musterseizoen begint? Mooi, kan ik daar eerst lekker wennen en mijn gang gaan met de kennissen die ik daar heb en natuurlijk het polocrosse, waar ik ook mede voor ga.
Wat grappig dat je jezelf Ash noemde daar, dat is namelijk ook een Australisch paardenrasThe Ash, The Australian Stock Horse. Reed je zelf ook op ASH's? Heb je ook nog iets mee gekregen van Polocrosse toen je daar was? Twee weken geleden sprak ik een Australisch meisje dat nu voor een jaar in NL is, en ik heb er dus weer een logeeradresje bij voor dan! Ik kan nu verspreid in Queensland, New South Wales EN Victoria verblijven
Helemaal heerlijk dus.
Nu eerst maar even dit jaar school afmaken en dan volgend jaar mijn examen halen, en dan ben ik dr helemaal klaar voor!![]()
arabierlover schreef:hoi,
ik heb met mijn paard ook wel is koeien gedreven,
het is echt super leuk om te doen gek.
je zou het kunnen vragen bij een boer in de buurt als je die heb ??
anders weet ik niet veel voor je
Groetjes..
arabierlover schreef:hoi,
ik heb met mijn paard ook wel is koeien gedreven,
het is echt super leuk om te doen gek.
je zou het kunnen vragen bij een boer in de buurt als je die heb ??
anders weet ik niet veel voor je
groetjes..
Elzepelze schreef:Het lijkt me wel heel gaaf!
Leuk ook om voor een langere periode te doen, gewoon om het western gevoel te krijgen in het buitenland ofzo.
eevita schreef:Elzepelze schreef:Het lijkt me wel heel gaaf!
Leuk ook om voor een langere periode te doen, gewoon om het western gevoel te krijgen in het buitenland ofzo.
Tja, ik ben net een paar weekjes terug uit canada, heb daar dus ook weer aan t westerngevoel geroken, en moet eerlijk zeggen, heb best heimwee:)
Ik roep het al jaren, ben gewoon in t verkeerde land geboren... en in mijn vorige leven was ik zekerste weten een cowgirl