Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), die award gewonnen, voor zachtaardige- ruiter???
Eindelijk is het er van gekomen om te gaan lessen met m'n verzorgpony, dus ben heel erg benieuwd wat het gaat worden! Vind het fijn om te lezen dat jullie allemaal zo positief over 'm zijn, ben eigenlijk best zenuwachtig..
Iemand misschien nog tips waar ik extra op moet letten tijdens het rijden? 
Julia_14 schreef:Ik heb morgen mijn eerste les bij Jan PieterEindelijk is het er van gekomen om te gaan lessen met m'n verzorgpony, dus ben heel erg benieuwd wat het gaat worden! Vind het fijn om te lezen dat jullie allemaal zo positief over 'm zijn, ben eigenlijk best zenuwachtig..
Iemand misschien nog tips waar ik extra op moet letten tijdens het rijden?
Maar ben nog steeds zenuwachtig...
Heb al heel veel kleine dingen opgestoken, en heb ook veel huiswerk mee gekregen
Babiche deed super goed der best, ben heel trots op der. En ik vind Jan Pieter ontzettend aardig zeg, echt een goede instructeur! Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag, dan heb ik weer een halfuurtje les
sunnygirl schreef:ben je nog geweest?
vrolijk schreef:ik ken hem alleen van wedstrijden.
en daar vind ik hem altijd netjes rijden en netjes met zijn paarden om gaan.
maar hoe hij thuis is met zijn paarden weet ik niet.
Ik had die avond les van hem, en toen ik daarna nog ff wat aan het drinken was bij de bar, zag ik hem met zo'n bruine reus door bak heen lopen
Mooi paardje hoor!