Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En wat betreft de opmerkingen dat je alleen maar ruiters ziet die je bij de normale Wran wedstrijden niet ziet, en de ruiters die je daar aantreft en net weer niet bij het NK lijkt me een keuze van die ruiters zelf.
vigel1 schreef:alleen op het NK zie ik alleen maar hele mooie gave geweldige Quarters ( dat wel natuurlijk!!!!!! ) maar niet meer al die mensen voor wie dit evenement eigenlijk een kroon op een jaar werken moet zijn. Al deze mensen zijn in de voorrondes al afgevallen.
Citaat:Vanaf 1 januari 2005 moet iedereen die op een wedstrijd wil rijden een vast startnummer hebben.
Een startnummer vraag je aan voor elke paard / ruiter combinatie. Dus als je in 2007 op 3 paarden wil starten vraag je drie startnummers aan. De kosten verbonden aan een startnummer dien je over te maken op het bankrekeningnummer van de FNW. Na ontvangst van de betaling worden de startnummers opgestuurd. De startnummers zijn op de achterkant voorzien van de paard/ruiter combinatie en een barcode.
Let op: startnummers kunnen alleen aangevraagd worden bij de FNW via www.westernsport.nl
)
NotNice schreef:@ blaze, jawel:
tststs dat is Not Nice
NotNice schreef:maar hoe zit het dan met startnummers die je nodig zou hebben om met een Wran-wedstrijd mee te doen? Dat zijn dus geen Wran-startnummers maar wel startnummers die je nodig hebt om aan een Wran-evenement mee te kunnen doen...

en een pony kan ook ik gewoon mee doen met het NK reining. Of ik door de voorrondes kom is dan weer een heel ander verhaal, maar dat negeren we voor het gemak even. Blaze schreef:Kan mij niet van de indruk onttrekken dat TS ,gezien de vraagstelling,deze vragen niet puur uit persoonlijk belang stelt.![]()
Voor de rest ben ik het helemaal eens met biede voorgaande berichten van de heren.
een beetje wel misschien maar dat is toch niet erg 

Blaze schreef:En toch hoor ik thuis op een NK.
spatter schreef:cer WRAN juryleden zijn daar voor opgeleid!
die moeten kunnen zien wat de natuurlijke houding en gang van het paard is en het daar naar beoordelen
Cer schreef:hoe belangrijk vind je een lintje