Silence schreef:
Het bekende, aloude en niet CE gekeurde 'potje'

http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=1715
Bij Arthur's wel 'n nieuwe Troxel te verkrijgen, de Cheyenne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silence schreef:

Wranglerbutt schreef:Het bekende, aloude en niet CE gekeurde 'potje'

Wranglerbutt schreef:
Romkabouter schreef:Straks zien we er idd allemaal zo uit :
Wranglerbutt schreef:Toe Blaze, ik zal het juiste topic wel niet kunnen vinden, maar vertel eens wat ik heb gemist?
Bij voorkeur met linkje

Wranglerbutt schreef:Gezien de Europese trent wbt veiligheidsvoorschriften, is het een kwestie van tijd eer helmen verplicht zullen worden tijdens alle hippische evenementen.
Silence schreef:Sorry ik bedoelde het ook maar goed.
Of het rommel is of niet weet ik niet, want ik heb niks met western.
Silence geeft niet, maar das het potje waar ik het dus al over had. Die heb ik al van boven to onder bekeken en blijf erbij dat die niet beschermd.
maar ik heb het uiteindelijk gevonden:
moet het niet EN-Norm 1384 zijn?
--->
http://en.wikipedia.org/wiki/Homologated = not approved
--->
Blaze schreef:Maakt het mij iets uit???? Nee totaal niet.Doe maar lekker ik doe mijn eigen ding en onderweg schop ik links en rechts nog eens ergens tegen aan. Dus ik amuseer me wel
Toppie! Lekker doorgaan met je eigen ding doen, Blaze!
Wranglerbutt schreef:Blaze schreef:Maakt het mij iets uit???? Nee totaal niet.Doe maar lekker ik doe mijn eigen ding en onderweg schop ik links en rechts nog eens ergens tegen aan. Dus ik amuseer me wel
Toch griezelig dat iemand die kennelijk nogal wat in de melk te brokkelen heeft in de (commissie over regelgeving van de) WRAN, hier te kennen geeft zich niet te interesseren voor de mening van een ander en lekker zijn eigen ding blijft doen.Toppie! Lekker doorgaan met je eigen ding doen, Blaze!
Wranglerbutt schreef:Bedankt voor je [cynisch]welonderbouwde[/cynisch] betoog, Blaze!
hehe eindelijk iemand die me op waarde kan schatten![]()
Irritante site, die van LASmaar ik heb het uiteindelijk gevonden:
Een fiberglas dopje!
Hele irritante site![]()
certificato CE/EN 812moet het niet EN-Norm 1384 zijn?
![]()
Dat is ook al tot in den treure *besproken*![]()
non-homologated helmet but certified providing protection to the scalp to be worn under the Stetson when riding Western style
non-homologated?--->
http://en.wikipedia.org/wiki/Homologated = not approved
--->
Door wie??? europa!!! (nee heeft CE marking) Door het norminstituut??? nee heeft een NE norm.Door wie dan???
Wie geeft die goedkeuring zoals bedoeld???
Jeddah schreef:Mee eens WB!
En Blaze, waarom is het toch elke keer dat jij wel je "eigen ding" moet mogen doen maar dat anderen tegen onwijs veel weerstand stuiten wanneer zij hun "eigen ding" willen doen?? Als het jou toch niets uitmaakt??
Wranglerbutt schreef:Toch griezelig dat iemand die kennelijk nogal wat in de melk te brokkelen heeft in de (commissie over regelgeving van de) WRAN, hier te kennen geeft zich niet te interesseren voor de mening van een ander en lekker zijn eigen ding blijft doen.Toppie! Lekker doorgaan met je eigen ding doen, Blaze!

Blaze schreef:Jeddah schreef:Mee eens WB!
En Blaze, waarom is het toch elke keer dat jij wel je "eigen ding" moet mogen doen maar dat anderen tegen onwijs veel weerstand stuiten wanneer zij hun "eigen ding" willen doen?? Als het jou toch niets uitmaakt??
10250 berichten en ook jij kunt nog steeds niet lezen en alleen maar schrijven![]()
Ik heb al zovaak aangegeven dat iedereen moet doen wat ze zelf willen,cap,geen cap het zal mij een zorg zijn.
Als mijn geschriften als *onwijs veel weerstand*leest en begrijpt bereik ik dus toch wat ik wil.
En weet je wat ik wil!!!!! gewoon mijn ding doen
Jeddah schreef:Je spreekt jezelf veels te vaak tegen Blaze, ik lees echt wel, maar jij schrijft elke keer wat anders...
Jeddah schreef:Jep!
dat had ik niet verwacht