Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlyingHigh schreef:Dit schreef ik eerder: "Cornelie is vanaf gisteren weer gewoon te bereiken onder info@justwestern.nl . PB's en de voicemails komen niet goed door, ze heeft een fulltime job en kan geen telefoon overdag opnemen, dus graag alleen via dit mail-adres." Misschien nogmaals via bovenstaande email-adres contact opnemen met haar, dan gaat het vast goedkomen.

FlyingHigh schreef:Zie je wel, ut komt wel goeddddd.......


LCharlotte schreef:Het kan heel goed gebeuren dat er langer op producten gewacht moet worden dan in eerste instantie aangegeven werd.
Als zaak ben je altijd afhankelijk van het voorraadbeheer van je leverancier, ik begrijp dat het vervelend is, maar ik neem
aan dat je uiteindelijk jouw spullen gewoon netjes geleverd krijgt.
PaolaPromise schreef:Ja ik heb begin vorige week een reactie gehad maar jammer genoeg heb ik op mijn laatste mailtjes weer geen reactie gehad en de spullen zijn nog steeds niet binnen...
Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu

PaolaPromise schreef:Ja ik heb begin vorige week een reactie gehad maar jammer genoeg heb ik op mijn laatste mailtjes weer geen reactie gehad en de spullen zijn nog steeds niet binnen...
Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu
...snap er niks van
.ik heb gezegd dat ik mijn geld wel gewoon terug wil.vind het echt te lang duren.straks krijg ik ook de verkeerde spullen..
...daar zit ik ook niet op te wachten. weet iemand hoe ze nu weer te bereiken is????
PaolaPromise schreef:Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu
. ik vind het gewoon erg jammer dat ik er nu zelf achteraan moet gaan maar nogsteeds geen duidelijkheid heb.sommige van jullie krijgen wel antwoord en ook nog is korting..
...dat is niet erg eerlijk moet ik zeggen
.of ben ik nou een zeur..