[WN] Zondag western bij Horse and co

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Re: Zondag western bij Horse and co

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:48

ik vind het een leuk programma, het begint NU op RTL4

Kiim__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:49

Is het NU aan het kijken Haha! Vind het een leuk programma

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:59

Die eerste is uit dezelfde merrie als mijn paard. Lachen (Alleen ze heet MWB Huggamuggamax en geen Huggamuggamax *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:19

Ik vond het een leuke aflevering *LOL* Stoere paarden ook. Vooral de eerste natuurlijk Tong uitsteken

sofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:09

Vond het ook een leuke aflevering ja Ja
Ik vond eigenlijk vooral de tweede errug mooi, al was de eerste niet verkeerd Knipoog

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:32

Ik vind dat die man een terechte keuze heeft gemaakt Ja
Erg leuk paard, het eerste!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:28

wel weer 2 ietsiepietsie dingetjes opgemerkt...

punt 1:....helaas weer 2 handig gereden op een schaar (voor zover ik weet alleen bij het eerste paard).

punt 2:...Er werd duidelijk uitgelegd dat in de westernsport een schimmel een blue roan genoemd wordt...... ( ik vond gray zelf een betere benaming. Haha!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:55

Heb alleen het laatste stukje gezien.. eens even kijken of het al online te zien is.

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:00

Gave paarden!!! Vooral de eerste. Ik vond die schimmel nog veels te moeilijk voor die man

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:52

Hij heeft idd de beste voor hem gekozen. Schimmeltje heeft nog wat meer draaiuren nodig. Dacht in het voorstukje al he die zou wel eens van Chex 'n Go kunnen zijn... en ja hoor...

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 08:11

hij heeft een mooie gekozen Knipoog
vond ze alledrie wel erg leuk maar deze pastte hem het best !

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 08:17

ik had een ander topic al gepost dat ik bij het eerste paard geen goed gevoel bij kreeg.
Ik vond het er niet vertrouwd uitzien ja klinkt stom weet ik maar toch heb ik het gevoel.
Ik vond dat paard geen leven in zich hebben en volgens mij lag het zadel ook wel erg ver naar voren waardoor hij voor lang niet zoveel bewegingsruimte had.
Maar goed dit is slechts mijn mening ik persoonlijk als ik moets kiezen ging ik voor nummer 2 veel meer paard maar wel onder controle te houden.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:46

Citaat:
ik had een ander topic al gepost dat ik bij het eerste paard geen goed gevoel bij kreeg.
Ik vond het er niet vertrouwd uitzien ja klinkt stom weet ik maar toch heb ik het gevoel.
Ik vond dat paard geen leven in zich hebben en volgens mij lag het zadel ook wel erg ver naar voren waardoor hij voor lang niet zoveel bewegingsruimte had.
Maar goed dit is slechts mijn mening ik persoonlijk als ik moets kiezen ging ik voor nummer 2 veel meer paard maar wel onder controle te houden.

Heel eerlijk? Dat dacht ik ook toen ik hem zag lopen. Dat hoofd zo laag al voor er ook nog maar iets gebeurd was. Ik zou ook voor de tweede gegaan zijn.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:47

Jolande schreef:
Citaat:

Heel eerlijk? Dat dacht ik ook toen ik hem zag lopen. Dat hoofd zo laag, haast nederig, al voor er ook nog maar iets gebeurd was. Ik zou ook voor de tweede gegaan zijn.

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:39

wel droog toen die ene gast zei: Hij gaat iniedergeval wel achteruit! zag je Jurgen lachen Tong uitsteken kvond het een mooi paard! mij waren zn ogen niet echt opgevallen

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 11:47

Hm, ik heb het gezien zonder het geluid aan...

ik vind het jammer dat bij de eerste twee paarden de zadels wel heeeel erg omhoog komen van achteren...

Voor de rest.. sja... Cool

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:01

ja idd en ik vond vooral bij het eerste paard dat het bijna op zijn nek lag.
maar goed ik ben ook geen expert in westernzadels.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:47

Hoe oud was die schimmel? Ik denk nog 3 als hij dat al was. Is dus niet te vergelijken. En over de prijzen hebben ze het ook niet gehad. Daar zat denk ik nogal wat verschil in.

Je had vantevoren al op je vingers na kunnen tellen dat het het eerste paard zou worden. Die was van Jurgens 'eigen' Tabasco. Waren die andere twee ook fokproducten van de Madepolder? Ik had het idee van niet. Is er één negatieve opmerking over het eerste paard gemaakt, behalve dat hij nog niet af was? Jurgen zou echt niet meewerken als er een vreemd paard als beste uit zou komen.

Ik denk dat die schimmel er nog bij is gehaald om aan de kijker duidelijk het verschil te laten zien in niveau. Niet omdat het een serieuze optie was.

Kortom, één groot toneelstuk, opgezet voor de 'engelse' kijker. Vind ik toch altijd jammer.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:54

LindyH schreef:
Kortom, één groot toneelstuk, opgezet voor de 'engelse' kijker. Vind ik toch altijd jammer.
En hier sla je de spijker 200% op de kop Cool

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:09

LindyH schreef:
Je had vantevoren al op je vingers na kunnen tellen dat het het eerste paard zou worden. Die was van Jurgens 'eigen' Tabasco. Waren die andere twee ook fokproducten van de Madepolder? Ik had het idee van niet.

De eerste en de tweede stonden te koop bij Madepolder, 't lijkt me onwaarschijnlijk dat de eerste een fokproduct is van Madepolder. Knipoog

Ik heb begrepen dat degene die 't paard zocht trouwens ook lest bij Madepolder, of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen? Nagelbijten / Gniffelen

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:09

Leuke aflleveringen! Ik kijk het zelf op de site Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:16

Jus_dOrange schreef:
Ik heb begrepen dat degene die 't paard zocht trouwens ook lest bij Madepolder, of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen? Nagelbijten / Gniffelen
Dat heb je heel goed begrepen; vraag is nu nog 'zocht' ie alleen een paard of 'kocht' ie ook een paard
Cool

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:17

DubbelDun schreef:
Jus_dOrange schreef:
Dat heb je heel goed begrepen; vraag is nu nog 'zocht' ie alleen een paard of 'kocht' ie ook een paard
Cool

Goede vraag, ik weet niet of de website van Madepolder een beetje regelmatig geupdate wordt want volgens de site staat de desbetreffende hengst nog te koop. Tong uitsteken

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:20

Kun je beter de AQHA-files in de gaten houden, dat geeft een wat beter beeld Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:21

Daar kan ik niet mee omgaan Haha!