Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind het een leuk programma 
(Alleen ze heet MWB Huggamuggamax en geen Huggamuggamax
)
Stoere paarden ook. Vooral de eerste natuurlijk

Citaat:ik had een ander topic al gepost dat ik bij het eerste paard geen goed gevoel bij kreeg.
Ik vond het er niet vertrouwd uitzien ja klinkt stom weet ik maar toch heb ik het gevoel.
Ik vond dat paard geen leven in zich hebben en volgens mij lag het zadel ook wel erg ver naar voren waardoor hij voor lang niet zoveel bewegingsruimte had.
Maar goed dit is slechts mijn mening ik persoonlijk als ik moets kiezen ging ik voor nummer 2 veel meer paard maar wel onder controle te houden.

Jolande schreef:Citaat:ik had een ander topic al gepost dat ik bij het eerste paard geen goed gevoel bij kreeg.
Ik vond het er niet vertrouwd uitzien ja klinkt stom weet ik maar toch heb ik het gevoel.
Ik vond dat paard geen leven in zich hebben en volgens mij lag het zadel ook wel erg ver naar voren waardoor hij voor lang niet zoveel bewegingsruimte had.
Maar goed dit is slechts mijn mening ik persoonlijk als ik moets kiezen ging ik voor nummer 2 veel meer paard maar wel onder controle te houden.
Heel eerlijk? Dat dacht ik ook toen ik hem zag lopen. Dat hoofd zo laag, haast nederig, al voor er ook nog maar iets gebeurd was. Ik zou ook voor de tweede gegaan zijn.

kvond het een mooi paard! mij waren zn ogen niet echt opgevallen 
LindyH schreef:En hier sla je de spijker 200% op de kopKortom, één groot toneelstuk, opgezet voor de 'engelse' kijker. Vind ik toch altijd jammer.

LindyH schreef:Je had vantevoren al op je vingers na kunnen tellen dat het het eerste paard zou worden. Die was van Jurgens 'eigen' Tabasco. Waren die andere twee ook fokproducten van de Madepolder? Ik had het idee van niet.

Jus_dOrange schreef:Dat heb je heel goed begrepen; vraag is nu nog 'zocht' ie alleen een paard of 'kocht' ie ook een paardIk heb begrepen dat degene die 't paard zocht trouwens ook lest bij Madepolder, of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?

DubbelDun schreef:Jus_dOrange schreef:Dat heb je heel goed begrepen; vraag is nu nog 'zocht' ie alleen een paard of 'kocht' ie ook een paardIk heb begrepen dat degene die 't paard zocht trouwens ook lest bij Madepolder, of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?