jessiejanes schreef:@Peter: Waarom wil JIJ ,als persoon, aansluiting bij de KNHS?
Waarom wil JIJ , als voorzitter van de WRAN, aansluiting bij de KNHS?
vraag verder niks, ben geen lid, mag dus niks zeggen.
Ik als persoon zie ontwikkelingen waarop ik als ondernemer dan wel niet voorzitter van de Wran op moet anticiperen. Het ergste wat je in deze functies kan over komen, is dat je niet voorbereid bent geweest, waarvan je weet dat het eraan zit te komen.
Dus persoonlijk zou je kunnen stellen dat ik niet zit te wachten op aansluiting, dus zal ik twee dingen kunnen doen. –1 Niks, en dan later te horen krijgen wat ben jij voor een k*t baas cq voorzitter, -2 Zo breed mogelijk in de markt er een discussie over aan te gaan, horen en wederhoren, omdat eventueel binnen mijn ondernemingen een besluit over de ruggen van mijn personeel zal gaan, en binnen de Wran over de ruggen van de leden.
Kijk, ik zou in staat kunnen zijn, bepaalde onderwerpen onder de tafel te houden. Dan bepaal ik als het ware wat goed voor het personeel is, of de leden. Duidelijk is dat ik niet zo’n werkgever ben, dus doe ik dit ook niet als voorzitter. Binnen mijn bedrijven voel ik mijn verantwoordelijk voor het personeel dat die iedere maand krijgt waar zij recht op hebben, dit gaat BV heel goed, daar ik hun ook hou aan de verplichtingen die zij met mijn aangegaan zijn.
Binnen de Wran, gaat dit als het ware ook op maar dan anders om. Toen ik gekozen werd als voorzitter van deze vereniging, heb ik als het ware de verantwoordelijkheid gekregen om leiding te geven aan deze vereniging, en zie het daarom als mijn plicht, de leden te informeren, maar ook in dit geval de niet leden, zodat ik maatschappelijk gezien, aangedragen punten omtrent dit onderwerp nog beter dan wel niet scherper tegen elkaar kan gaan weg zetten.
Tja ik geef toe dat mij manier van besturen een beetje vreemd over komt, maar goed de eerlijkheid gebied mijn ook om aan te geven dan ik met bestuurders in aanraking ben gekomen binnen deze sport die betuttelend vragen ontwijken, mijn BV van ongevraagde informatie gaan voorzien, door aan te geven dat discussie op een forum als deze onprofessioneel is, of de ALV is geopend maar wij gaan het niet hebben over……..
Ik vraag niemand om achter mijn aan te lopen, in tegendeel zelfs, geef alleen aan kijk uit waar je achter aan loopt. Elkaar een beetje scherp houden heet dat.
Peter