Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
roXXXYYY schreef:Toch vind ik dat verzekeringsverhal maar verwarrend.
2 jaar terug ben ik van mijn paard gevallen tijdens een buitenrit. met mijn hoofd op het asfalt vanuit een galop.Zonder cap dus....
Ik was bewusteloos en had flink geheugenverlies.
Ik ben voor alle ziekenhuis kosten gewoon verzekerd geweest....
Ik denk dat de verzekeringsmaatschappijen het liever WEL hebben als je een cap op hebt, maar ze kunnen niks maken als je het NIET op hebt.
daar zijn geen officiele regels voor nog.
.
Citaat:Stelt mijn verzekering straks misschien verplicht dat alle deelnemers een cap dragen, dan ben ik dus niet verzekerd als een persoon met hoed valt en komen ze de kosten op mij , als organisator, verhalen. Dan kan ik letterlijk wel ophouden te bestaan, want de rest van mijn leven blijf ik betalen.
pwaaijer schreef:Inderdaad het is zoals Peppysan het meldt! De ziektekosten zullen betaald worden echter de kosten voor het arbeidsongeschikt worden na val zonder cap die zullen niet uitgekeerd worden omdat zij daar de eis hebben gesteld dat Johanna ten alle tijden een cap moet dragen.
Ik ben voor dat het geen verplichting wordt maar dat men zelf moet kunnen kiezen wat of men wil!
Roos1 schreef:Citaat:Stelt mijn verzekering straks misschien verplicht dat alle deelnemers een cap dragen, dan ben ik dus niet verzekerd als een persoon met hoed valt en komen ze de kosten op mij , als organisator, verhalen. Dan kan ik letterlijk wel ophouden te bestaan, want de rest van mijn leven blijf ik betalen.
Bedoel je dan met organisator de vereniging die het organiseert? Of de eigenaar van de locatie? Of misschien de vereniging die eigenaar is van het terrein?
Gr.
Roos
Blaze schreef:Vraag me alleen een ding af als een arbeidsongeschiktheids verzekering inderdaad de eis van een cap heeft (ook tijdens shows) hoe zit dat dan met de rest van onze profs zijn die heel onverantwoord bezig,of hebben ze genoeg geld om het op te kunnen vangen of hebben ze gewoon een verzekering die niet deze eis heeft??

roXXXYYY schreef:Ik denk dat ze er vanuit gaan dat je in de L1 en L2 wel kunt rijden en wel zonder cap kunt.
) Blaze schreef:Ik zie dat een lobby op gang wordt gezet om stemmen van mensen die niet naar de ALV gaan en toch hun stem willen geven .
Dat is een goed initiatief.
Ik doe mee.
Dus mensen die niet kunnen komen en TEGEN de regel verandering zijn (keuze vrijheid in wel of geen cap)
Kunnen op onderstaand e-mail adres een formulier aanvragen die ondertekend terug gestuurd kan worden (digitale handtekening of ingescand).
Ik zal dan zorgen dat hun stem wordt uitgebracht.
info@hotton.nl
johanna29 schreef:Emmm, volgens mij gaat het niet zo zeer om het voor of tegen zijn van de cap maar meer om de mogelijkheid te hebben zelf te mogen kiezen.
DubbelDun schreef:Als je stemt over het totaal aan regels wel, dan valt de cap-regel daar ook binnen.
Komt elke regel apart ter stemming dan kun je dus kiezen.
johanna29 schreef:Bij deze wil ik het toch niet onbelangrijke cap verhaal gaag op de geplaatst zien worden. Zo kan een ieder nu duidelijk zijn meening kenbaar maken!
met vr.gr. johanna
rina schreef:@Johanna goed gelezen hoor, maar Blaze is tegen een regelsverandering