diola schreef:Hey hallo Knuffelkont ........... Ik heb ooit al eens een discussie gevolgt van U op Whoa.nl en om de 1 of andere reden schijn je er heel veel behoefte aan te beleven om ophef over bepaalde dingen te maken en discussies te openen.
nou ben ik het met je eens dat er vreemde wezens op deze aardkloot rondlopen en dat sommige dingen gewoon echt niet geoorloofd zouden moeten worden door ons mensen. Maar MIJN mening is wel dat een forum als dit niet de juiste plek is om dit hard te maken en leg mij eens uit hoe iemand als jij die zo tegen dit soort dingen is op een site als YOUTUBE dit soort beelden opzoekt?
Ten eerste heb ik totaal geen behoefte om een discussie te openen en daar wat aan te beleven maae waar ik wel 100% achter sta is de WAARHEID en die word maar al te graag en al te vaak in de doofpot gestopt.
Ten tweede ik zoek deze dingen niet op ze komen naar me toe! ik zat een link te bekijken op een ander forum weergegeven "This is cute" en dat ging over een super minishet die in engeland samen met een hond in de bak aan het spelen was "shetland ponys thinks he's a dog en toen dat filmpje afgelopen was zag ik ineens Slaugter of the PMU foals en the Appaloosa newsletter ontvangen de dag ervoor in mijn mailbox vroeg members met spoed een PMU merrie te adopteren en zodoende kwam ik op deze waanzinnige afschuwwekkende beelden terecht EN IK KICK DAAR ALLERMINST OP maar maak het wel graag openbaar zodat iedereen wel beseft dat de paardensport/houderij niet alleen maar FUN is en dan kijk je automatisch verder en zie je nog veel meer ellende.
Ik had er al veel over gehoord maar nooit gezien en nu hebben mijn ogen de waarheid gezien want wat voor'n klungel ben je als je 7x op een paard moet schieten voor het neervalt???? dat gaat bij mij alle perken te buiten en zo kan ik nog wel even door stomen maar doe het niet want ik heb het op dit forum openbaar gemaakt.