Ervaring met western bereden Haflingers

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:25

Ik heb ook een haf,en heb er fanatiek western mee gereden.
Hij vond het echt super,en leerde ook al vrij snel de slidingstop Haha!
Het kon hem niet gek genoeg gaan Knipoog
Het ging echt heel erg goed,ja die haflingers moet je niet weg poetsen hoor Haha!
Maar heb je al bedacht wat je wilt gaan doen?
Pleasure,reinig of trail?
En trouwens ik heb een paar keer iemand gezien,ik weet zo niet meer hoe ze heet,maar die vrouw rijdt ook western op een haflinger(haflinger heet trouwens Sylvester) en is absoluut geen beginner,die is al een paar keer kampioen geworden met haar haf,die doet het echt zo goed Kwijl
Als je die ziet rijden dan ga je er zelf ook echt weer voor. Haha!
Ik zou zeggen gewoon doorzetten want ze kunnen het echt.

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 17:47

Hé Ellen, wat een reacties al op je vraag. Leuk. Volgens mij heb je door alle antwoorden van meer haflinger-eigenaren weer wat zelfvertrouwen opgepikt, want wat zag ik gister??? STREEPJES!!!!!! Bloos Vingers aflikken Kwijl Wauwie!! Ik was al van mijn trail-plannen afgestapt omdat ik niet tegen je durf te starten Knipoog , maar Reining valt nu ook af (Oké, oké, was toch al niet echt de bedoeling). Leuk hoor! Enne... 'je wedstrijd-gevoel kwam zelfs al boven'???? Train je soms op dezelfde stal als ik???????? Haha! Haha!

Succes met Berry!!!

ellen1

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 19:59

Ja,ja al die leuke reacties Haha! Haha! . Iedereen heeft inderdaad wat. Het geeft iemand weer moed als men al deze reacties leest.
Citaat:
Maar heb je al bedacht wat je wilt gaan doen?
Pleasure,reinig of trail?

Ik weet inderdaad nog niet helemaal wat ik wil gaan doen. Misschien ga ik gewoon voor de allround titel Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! .
Nee hoor ik ben denk ik meer een pleasure/trail type. Ik denk dat ik volgend jaar eerst ga beginnen met het showmanshippen. Verward Dan kunnen ik en Berry een beetje wennen aan andere omgevingen en wedstrijd stress. Ik ben nogal een zenuwachtig typje als het om wedstrijden gaat.
Citaat:
want wat zag ik gister??? STREEPJES!!!!!! Wauwie!! Ik was al van mijn trail-plannen afgestapt omdat ik niet tegen je durf te starten , maar Reining valt nu ook af (Oké, oké, was toch al niet echt de bedoeling).

Arianne toch, Coosa gaat toch onwijs goed. Jij hebt al hoge ogen behaald in Duitsland enz. Kwijl Kwijl .
Let maar op, straks als je je zadel hebt............. Haha! Haha! .
Mijn Haffie gaat dus weer onwijs goed, zoals iedereen kan lezen. Dus een tip voor alle andere met hetzelfde probleem. Laat een ander er een keer op rijden.
In ieder geval iedereen bedankt voor de nuttige reacties. En misschien kom ik jullie volgend jaar een keer tegen op wedstrijden Haha! Haha! Knipoog

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 09:54

Hoi Jackie, natuurlijk zegt Eros mij wat. Maar nu heb je toch een palomino Quarter? Rij je Eros nog of is hij met pensioen? Ik zie je eind van de maand vast wel in Marienheim op het WRAN NK. doeii Natascha