[WN] Vervolgvraag op 'wie kent deze man'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellen1

GELUKKIG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:17

Ik zou in eerste instantie ook een afspraak met hem maken. Ik ben er alleen niet aan toe gekomen.
Hier ben ik dus onwijs blij om Haha! Haha! Haha! . Stel je voor dat hij aan mijn Maffie kwam. Als ik dit zo lees, ben ik erg blij dat het internet bestaat. Vooral zulke leuke, gezellige en informatieve sites als bokt Lovers.
Maar toch heb ik zijn naam ook via bokt, wat is er in de tussentijd gebeurd met die man Verward Verward Verward .

hanita

Re: GELUKKIG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:50

Maar toch heb ik zijn naam ook via bokt, wat is er in de tussentijd gebeurd met die man Verward Verward Verward .[quote]

Ik denk dat verschillende mensen hem op bezoek hebben gehad. Want als hij is geweest trek je zelf je conclusie.
In iedergeval komt hij niet meer aan mijn paard.
Ik geloof dat hij het ook niet zo goed durft om haar te rijden. Extreme duivel Extreme duivel
Ik heb een dominante dame namelijk. Ze neemt met iedereen een loopje. Dus zeker met hem want zij mocht hem niet zo.
Iegenlijk wel jammer dat hij zijn afspraak niet is na gekomen.
Maar als hij er is pak ik hem wel een keer. Paard dood ziek not dus bloedonderzoek bewijst het!!!!! Haha! Haha!

Hij had leuke dingen maar die lees je ook in het boek van emiel voest fase 1.

ellen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:47

Echt flauwekul dus. Jij je onnodig zorgen maken om je paardje en hij ondertussen de stoer bink uit hangen.
Ik vind het jammer dat zulke mensen misbruik maken van mensen met liefde voor hun paard.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat je paardje niet ernstig ziek is. En een bloedonderzoek kan je gelukkig wel voor 100% vertrouwen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:28

ellen1 schreef:
...En een bloedonderzoek kan je gelukkig wel voor 100% vertrouwen.

Dan moet je wel weten waar ze precies allemaal op moeten testen. Een algemene test geeft alleen wat basiswaarden weer, die tussen 2 punten moeten liggen.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 12:33

Colinda schreef:
Buddy; jij woont bij hem in de buurt... weet jij niks over dat WK en hoe dat gegaan is?
Is het wel echt waar dan Verward

Ik had gehoopt op iemand met een 'gave'... idd iemand die met paarden 'fluisterd' en dan nog een stapje verder is dan een Monty... dat zou echt interessant worden...
Daarom zou ik graag erachter komen hoe die puntentelling nu gegaan is... en of het wel werkelijkheid is... Verward

groetjes Jolanda

Ik heb net Monty Robers via zijn site een mailtje gestuurd met de vraag of er zoiets bestaat als een wk paardentemmen en zo ja waar wanneer die gehouden is/wordt. Ben benieuwd wat ik terug krijg! Knipoog

ps. Kijk ook even op 'paardenpraat' bij het topic paarden neersteken.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 16:23

Jolande"]
[quote="Colinda schreef:
Buddy; jij woont bij hem in de buurt... weet jij niks over dat WK en hoe dat gegaan is?
Is het wel echt waar dan Verward

Ik had gehoopt op iemand met een 'gave'... idd iemand die met paarden 'fluisterd' en dan nog een stapje verder is dan een Monty... dat zou echt interessant worden...
Daarom zou ik graag erachter komen hoe die puntentelling nu gegaan is... en of het wel werkelijkheid is... Verward

groetjes Jolanda

Ik heb net Monty Robers via zijn site een mailtje gestuurd met de vraag of er zoiets bestaat als een wk paardentemmen en zo ja waar wanneer die gehouden is/wordt. Ben benieuwd wat ik terug krijg! Knipoog

ps. Kijk ook even op 'paardenpraat' bij het topic paarden neersteken.
[/quote]

Hoi Jolande;

dat vindt ik wel een goeie }>

ik hoop dat je reaktie krijgt,

groetjes Jolanda

ellen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 17:59

Citaat:
Dan moet je wel weten waar ze precies allemaal op moeten testen. Een algemene test geeft alleen wat basiswaarden weer, die tussen 2 punten moeten liggen.

Dat is inderdaad waar. Aangezien de dierenarts ook niet wist wat het kon zijn, heeft hij een uitgebreid bloedonderzoek laten doen. Het was echt een zootje. Het ene te hoog en het andere te laag. Het wees in ieder geval op een langdurige ontsteking. Toen ik hem kocht was hij aardig verwaarloosd. Nooit geent volgens mij. Dus dan is de conclusie al snel gemaakt. Ik zal zijn foto's nog weleens in mijn profiel plaatsen.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:34

hanita schreef:
Citaat:
hij is namelijk zeker 3 kwartier bezig

Zo is hij bij ons ook bezig geweest. Mijn vriendin heeft een paard die de trailer niet in wil. Hij zou haar de zo in krijgen. Not dus.
Hij is zeker een uur bezig geweest en uiteindelijk met behulp van druk schter de oren en een longeertouw er achter is het gelukt.
Het tweede geval was een pony die nog niet zo vaak in de trailer had gestaan maar uit eindelijk lokte we haar met brokken de trailer in.
Bij het eerste paard hebben we alleen een touw nodig om een kant af te sluiten en dan loopt ze er zo in.
Het is grappig het te horen dat het hem vaker niet lukt.

een paardenmens met een beetje gezond verstand beloofd je niet dat een paard binnen zo en zo veel tijd in de trailer te krijgen is. bij het woord paardenfluisteraar krijg ik inmiddels koude rillingen. met fluisteren heeft het namelijk niets te maken.

ieder paard moet eerst leren om de trailer in te gaan en het daar binnen niet vreselijk te vinden. maar weinig mensen nemen de tijd ervoor. zelf ben ik weleens drie middagen lang bezig geweest om een arabier met negative trailerervaring weer zover te krijgen om er in te gaan. met succes. alleen was het natuurlijk niet spectaculair.

monya

Hier een reactie op Ton Ogink, van een emaillijst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:55

op savvy-nl hebben we het ook over Ton Ogink gehad. Het is jammer
genoeg een grote fantast die mensen weet te overtuigen en zo zijn
eurootjes kan verdienen. Hij beweert in 2001 in de Brabanthallen dat
zogenaamde wereldkampioenschap paardentemmen weer te hebben gewonnen... ik heb er
een emailtje naar de Brabanthallen aan gewaagd, die hadden natuurlijk
nog nooit van de hele man en zijn kampioenschap gehoord.
Ook heb ik contact gehad met de krant (Tubantia) die een artikel over
hem had geschreven, blijkt dat de journalist die dit stuk geschreven
heeft (en waar dat wereldkampioenschap uitgebreid ter sprake kwam)
niets van de uitspraken van de heer Ogink heeft gecheckt.... Weer een
charlatan die natural horsemanship een slechte naam bezorgt!