Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dofuzz schreef:op die manier geeft een paard algauw aan wanneer je hem forceert en te snel gaat.

dofuzz schreef:nogmaals dames en heren, als een paard een fysiek ongemak ervaart bij het uitvoeren van een bepaalde oefening, en je maakt geen gebruik van zenuw- of pijnblokkers, zal het paard deze oefening nooit GOED gaan uitvoeren . ongeacht de druk of pijn die toegediend word om het alsnog te laten gebeuren.
Dan maar hopen dat het goedgekeurd wordt op de ALV. crazycactus schreef:Dat ligt eraan dinopino... als de regels goedgekeurd worden op de ALV niet.
Met een paar spandoeken langs de kant gaan staan en heel hard boe roepen. Bij zulke disciplines. Dat zal ze wel wakker schudden.
ik heb er weer een syndroom bij. En ik heb ook al wat met irak te maken wouw ik ben ook nog internationaal he jammer mijn calimero smiley werkt niet die moet hier eigenlijk staan.
Citaat:We hebben nu al 2 jaar de tijd om die paarden te trainen,meer heb je niet nodig.
Waarom zou je dat moeten veranderen??
Dinopino schreef:Dan maar hopen dat het goedgekeurd wordt op de ALV.