[WN] Western Experience

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: Western Experience

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:01

Jaa ik ga daarom ook de 27ste met charlieb0y.&ik heber ook kei veel zin in Haha!

gipsy_fame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:08

ik moet ook een demo geven!
Heb er erg veel zin in en gaat super gezellig worden.

Gr, Jill

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:37

Weet iemand wat de kaarten aan de kassa kosten? ik wil er wel heen maar als de kaarten heel erg duur zijn en er is niet heel veel op paarden gebied te beleven vind ik dat wat zonde van de tijd en moeite (moet een aardig eindje rijden dan)

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:35

even gekeken op de site, ik ga ook samen met mn vriend. wie weet zie ik daar wel western bokkers

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:59

Ik ga morgen met Esmee( charlieb0y) Haha!
Heb er echt zin in.

Rinza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 17:59

Ik kom morgen ook. Ik heb gehoord dat de show van Brent Loseke erg goed moet zijn. So we shall see!

Veel plezier allemaal
groeten Rinza

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:36

Natural_K schreef:
Weet iemand wat de kaarten aan de kassa kosten? ik wil er wel heen maar als de kaarten heel erg duur zijn en er is niet heel veel op paarden gebied te beleven vind ik dat wat zonde van de tijd en moeite (moet een aardig eindje rijden dan)

14 euro

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:38

Wij gaan ook weer heen en vinden het nog steeds ieder jaar erg leuk. De shows zijn goed en afwisselend, de standjes zijn ook erg leuk alleen er is inderdaad niet meer zo heel veel op paardengebied te koop maar er staan wel een paar grote stands met westernspullen voor paarden.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:46

Okee kijk even in mijn proviel wie ik ben (a) ik heb lerenjas aan Tong uitsteken
Misschien dat ik jullie kan zien Tong uitsteken

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 19:18

Nou, wij zijn vandaag geweest, maar voor paardenliefhebbers valt het erg tegen!! Het is met name bestemd voor mensen met western lifestyle (dus zo gekleed, met hun huis zo ingericht) die daar veel leuke en mooie spullen en kleren kunnen kopen. Ook veel indianenspullen.
De paardenshow is op zich wel leuk, maar bestaat uit allerlei korte acts. Als westernruiter zie je geen nieuwe of bijzondere dingen. Het was niet onaardig, maar om er helemaal voor naar Den Bosch te rijden was achteraf gezien niet echt de moeite. Ook vrijwel geen stands met western paardenspullen.

Wel nog een aanrader: er is een stand waar je hele mooie halstertouwen en touwhalsters in heel veel kleurencombinaties kunt kopen. Ook met bijpassende teugels van hetzelfde materiaal, hartstikke leuk, dan heb je echt iets aparts. Het heet: HorseLineCreative.

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 21:58

Verbaasd me niks dat de shows tegenvielen, door de bodem vorig jaar was het ook helemaal niks, en interessant vond ik het toen ook al niet, met een stel nep indianen die constant hun bijlen en pijlen overal behalve in het bord kregen!

Hint voor toegang.... goedkoopste manier.... vragen naar de kaarten die je besteld hebt... verontwaardigd kijken en tja administratieve fout he... hi hi hi hi mag niet maar wel leuk!

Rinza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:22

Ik vond het wel jammer dat er niet meer paardenstands waren. Maar ik heb wel (deels) gevonden wat ik zocht. Wat ik miste was wedstrijdkleding, met name die slinkies. Op internet is daar ook niet veel aanbod van. Maar ik heb wel een nette blouse gekocht. Nog één opmerking; Wat heeft in line dansen te maken met western rijden. (Ik ben een beetje anti, in een rijtje dansen).

Groeten Rinza

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:18

Rinza schreef:
Nog één opmerking; Wat heeft in line dansen te maken met western rijden. (Ik ben een beetje anti, in een rijtje dansen).

Groeten Rinza

Niets met westernrijden maar wel met western lifestyl en daar was die hele beurs voor bedoeld volgens mij! Er stonden immers ook meubels en zo. Knipoog

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:10

Ik als paardenliefhebber heb me prima vermaakt, zo ook mijn metgezellen. Ik vond de standjes heel erg leuk, inderdaad niet zo heel veel paardenspullen maar zat andere leuke dingetjes!
De show vond ik echt geweldig en origineel, hij duurde ruim 2 uur en we hebben ons geen moment verveeld. Vooral de finale was een groot spektakel!
Tja en over die line dancers, het is best leuk om aan een van de vele tafels te gaan zitten, te genieten van de goede live muziek en te kijken naar de line dancers.
Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt!

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:14

hmmm blij dat ik toch maar niet gegaan ben..(300 km heen en weer terug) Heb blijkbaar niets gemist... Viel vorig jaar al zo tegen.. Maar dan toch het gevoel hebben dat je heen moet he...

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:40

Ik ben ook geweest!! vandaag heb een gave pet gekocht en show gekeken enzo gaaf Haha!

gipsy_fame

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:50

Was erg leuk ik heb namelijk meegedaan met een van de demo's Barrelrace. Vond het erg leuk om te doen en was gezellig met het clubje:D.

Gr, Jill

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:54

ik ben vandaag geweest, vond het erg tegenvallen. Een jaar of wat terug (zeker zón 5 jaar als t niet meer is) ben ik ook geweest je kon toen haast niet lopen zo druk was het.. nu was t echt rustig. De show's waren wel leuk, er zaten goede en slechte bij.. vooral de riddershow vond ik gaaf om te zien, al ging dat er wel erg ruig aan toe Nagelbijten / Gniffelen

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:46

Tutti_Frutti schreef:
Ik ben ook geweest!! vandaag heb een gave pet gekocht en show gekeken enzo gaaf Haha!

Heb je een pet of een pad (voor je paard) gekocht? Knipoog

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:48

Debo schreef:
ik ben vandaag geweest, vond het erg tegenvallen. Een jaar of wat terug (zeker zón 5 jaar als t niet meer is) ben ik ook geweest je kon toen haast niet lopen zo druk was het.. nu was t echt rustig. De show's waren wel leuk, er zaten goede en slechte bij.. vooral de riddershow vond ik gaaf om te zien, al ging dat er wel erg ruig aan toe Nagelbijten / Gniffelen

Zaterdag stortte er een ridder van zijn paard, omdat hij niet goed had aangesingeld! Haha! Lachu ... Bloos , omdat dat dus zelfs bij professionals gebeurt.
Wel knap hoe ze met hun paardedn omgingen, dat ben ik met je eens.

Ook de vrijheidsdressuur met die bonte pony vond ik mega-leuk, had dat nog nooit live gezien, maar dan heb je idd pas echt een supergoede band met je paard!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:54

Ja die ridders gingen er echt ruig aan toe, zondag liep er 1 met bloed op z'n hoofd, dat had ie overgehouden van een zwaardgevecht Nagelbijten / Gniffelen

Ik vond dat schimmeltje gewelidg, volgens mij al z'n 30 jaar oud en nog de ster van de show Haha!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:58

Debo schreef:
Ik vond dat schimmeltje gewelidg, volgens mij al z'n 30 jaar oud en nog de ster van de show Haha!

Dat gaan liggen (zogenaamd omvallen) was leuk he! Haha!

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:36

ik vond het hartstikke leuk man wil volgend jaar wel weer.
ik vond de kraampjes wel leuk maar had idd meer western spullen verwacht ik kon niet eens een goed bitje vinden.
maar het was super gezellig en heb een gave trui gekocht met me paardje z'n naam achterop de rug Haha!

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:26

Western Experience was echt helemaal geweldig!!!
Ook weer uitgegeven natuurlijk he..
Nieuw western outfit gekocht..
Haha!

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:40

Nor schreef:
ik vond het hartstikke leuk man wil volgend jaar wel weer.
ik vond de kraampjes wel leuk maar had idd meer western spullen verwacht ik kon niet eens een goed bitje vinden.
maar het was super gezellig en heb een gave trui gekocht met me paardje z'n naam achterop de rug Haha!

Het was idd super gezellig, en volgend jaar weer.
Heb ook zo,n super gave trui gekocht, en een mooie nieuwe Pad Rock-on, dudes!