Sandra_H schreef:Nou ik mag nog wat uitleggen geloof ik dus dat zal ik dan maar doen. De HK-bewoners weten al van de hoed en de rand.
Afgelopen week heb ik na lang piekeren het besluit genomen om een nieuwe superbaas te gaan zoeken voor mijn Sam. Geen makkelijke beslissing heb er veel verdriet van, maar wel een goede: Sam en ik hebben een hoop geleerd samen, en heel veel plezier gehad maar ik wil verder. Wilde het lang niet toegeven maar het is gewoon zo.
Afgelopen zondag kwam ik de advertentie per ongeluk (want we zouden helemaal nog niet op zoek) tegen op marktplaats en het leek exact het paard wat wij willen. Daar hadden we het al vaker uitgebreid over gehad dus het profiel lag al vast zeg maar.
Daarnaast was het ook nog eens een zoon van Hicky dus eigenlijk konden we niet anders dan gaan kijken en dat hebben we dan ook gedaan.
Sja en het leek niet alleen ons paard, hij was het gewoon, in alle opzichten. Deze konden we niet laten staan daar zouden we zeker spijt van krijgen.
En sja....als alles maandag goed gaat is hij dus van ons.
Een naam heeft ie nog niet, hij is ong. 3,5 en in november van het land gekomen waar hij tot dan toe had gestaan. Nu zo'n 2 maanden zadelmak en supercool, braaf en leergierig. Gewoon HET paard waar wij mee verder willen en kunnen.
Het is, zeker voor mij, erg dubbel omdat er ook nog een lief harig vlekkenpaardje op stal staat maar ik weet zeker dat ook dat goed gaat komen. Er gaat iemand ergens heel veel plezier met hem hebben net zoals ik met hem had. Nu die iemand nog even vinden maar daar heb ik alle vertrouwen in.
he wat leuk! in mijn profiel staat een halfbroertje van hem !
is ook een zoon van hick, een erg fijn paard! succes ermee!