[WN] been / kont bescherming..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Re: been / kont bescherming..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:08

Verschilt per kontmodel-persoon Knipoog welke broek die kont er het beste uit laat zien.... hangt meestal van de plaatsing en het model van de zakken af.
Ik vind persoonlijk de donkere, stugge Wranglers goed staan.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:45

Mijn Steed's heeft geen kontzakken, maar of dat nou in het voordeel van mijn kont is Clown

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:02

johantimpen schreef:
jeanette 27 en 28 hebben we gewoon op voorraad hoor.

www.texasjack.nl

Probleem is dat de maat per model weer verschilt en als ik er een bestel ik dus niet weet of ik nou 28 of 27 moet hebben. Zal straks eens kijken of er een model naam staat in de wrangler die ik nu heb. Broek zit nu in de wasmachine

angelblood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 14:47

ik rij gewoon in een texas bull zit prima hoor Haha!

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:47

ik rij in een levis 517, met vouw , maar ja dan moet je wel naar de states om die te kopen. zit perfekt. p.s de vouw gaat er niet uit, ook niet, na 10 x wassen, niet zelf ingestreken dus,zie je veel in amerika,die nette levis jeans.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:12

Ik was mijn vraag in dit topic alweer vergeten.... Haha!

Tja, de definitie van lelijke kont... In een Wrangler wordt je kont zo platgedrukt en mijn vriend definieerde dat als een 'pottenkont' (ik weet ook niet precies wat hij daar mee bedoelt... Geen aanval ofzo dus hoor.... Tong uitsteken ). In een Indian Rose, Gsus, Gstar e.d. komt mijn kont zeg maar beter uit... Knipoog Maar ik kreeg een tip over het merk Cruel Girl, weet iemand daar meer over? Waar het te koop is...?

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:54

Wrangler heeft ook 'kontvriendelijke' modellen Haha!
Die zitten vrij laag op de heupen.
Er zit alleen één nadeel aan, die modellen gaan tot lengtemaat 34 en dat is voor mij te kort.

lovelymoon0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:57

Ik rij in een dood gewone rijbroek.
Soms rijd ik ook wel met gewone broeken, maar dat is even gauw
als ik geen tijd heb om om te kleden. Bloos

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:07

Arizona schreef:
Wrangler heeft ook 'kontvriendelijke' modellen Haha!
Die zitten vrij laag op de heupen.
Er zit alleen één nadeel aan, die modellen gaan tot lengtemaat 34 en dat is voor mij te kort.

Hihih.. voor jou kont misschien, maar die van mij past niet in zo'n laag modelletje. En ik ben geen JeLo Haha!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:52

Boldly schreef:
Ik was mijn vraag in dit topic alweer vergeten.... Haha!

Tja, de definitie van lelijke kont... In een Wrangler wordt je kont zo platgedrukt en mijn vriend definieerde dat als een 'pottenkont' (ik weet ook niet precies wat hij daar mee bedoelt... Geen aanval ofzo dus hoor.... Tong uitsteken ). In een Indian Rose, Gsus, Gstar e.d. komt mijn kont zeg maar beter uit... Knipoog Maar ik kreeg een tip over het merk Cruel Girl, weet iemand daar meer over? Waar het te koop is...?

Zou dat niet komen omdat die kont net een poos in een zadel op een paard heeft gezeten??? Soort van ingedeukt dus??? Haha!
Wij hebben in Nederland trouwens erg weinig modellen en kleuren, dus je kan eigenlijk niet zo kiezen welke het voordeligste staat....

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:06

Het type wrangler waar ik nu mee rij is een hipster bootcut kate.

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:46

jeanette schreef:
Het type wrangler waar ik nu mee rij is een hipster bootcut kate.

Die heb ik ook. Heerlijk met stretch stof! (handig als je je been hoog moet optillen om op een groot paard als de mijne te klimmen Tong uitsteken )
3 stuks in verschillende kleuren maar die zitten elk toch weer net anders kwa heuphoogte en 'kontmodel'.

Ik heb ze trouwens gekocht bij de Wrangler outlet store in Roermond, maar daar hebben ze al geruime tijd dit model niet meer Boos!

Fiachna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:45

Een normale rijbroek doet het prima! Ik reed eerst altijd dressuur, maar toen ontdekte ik dat ik daar eigenlijk niks aan vind, dus ben ik Western gaan rijden. Ik heb de broek gehouden, en ik voel totaal geen verschil. Maar misschien ligt dat aan mij?

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:48

Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik op sommige dagen (zoals vandaag, dat ik met een inferieure jeans m'n hele been openrijd) ook echt over de aanschaf van een 'engelse' rijbroek nadenk.

johantimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 01:39

Moderatoropmerking:
Romkabouter: commercieel bericht verwijderd

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:42

Margee schreef:
Zou dat niet komen omdat die kont net een poos in een zadel op een paard heeft gezeten??? Soort van ingedeukt dus??? Haha!

Dat zal het zijn ja Clown Beetje gek dat het alleen ook al zo is als ik m net aan doe... Ach ja, ik stoor me er ook niet aan, ik zie het zelf toch niet...

Al ga ik er niet snel even boodschappen mee doen ofzo... Hoe bedoel je ijdel... Pling

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:05

Boldly schreef:
Margee schreef:

Dat zal het zijn ja Clown Beetje gek dat het alleen ook al zo is als ik m net aan doe... Ach ja, ik stoor me er ook niet aan, ik zie het zelf toch niet...

Al ga ik er niet snel even boodschappen mee doen ofzo... Hoe bedoel je ijdel... Pling

Dat doe ik ook niet zomaar, maar dat ligt eerder aan de lucht die dan om me heen hangt.... kijken ze toch vaak even om als ik langs loop...... Knipoog

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:08

Bloos ik wandel rustig in mijn rijlaarzen en wrangler de supermarkt in... petje op en staljas aan ook Haha!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:25

Nee, dat doe ik idd ook niet. Bij mijn vorige stal was het helemaal lekker, met een heerlijke koeien/kuillucht.... Nu is het niet erg meer, al voel ik me evengoed niet op mijn gemak.. Haha!

Maarre, weet iemand iets over de Cruel Girl broeken..... Knipoog

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:30

Ik doe het zelfde als CC. Ik zit er niet zo mee

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 14:20

ik heb zelf ook een wrangler maar rij er nooit mee, vind het gewoon echt niet lekker zitten, ik rij me knieen er in open.

en ook ik zie ik er niet uit in die wrangler, krijg ook een hele rare kont erin.

ik wil wel graag weer is een ander model kopen en kijken of dat beter zit, maar dat is nog al moeilijk aangezien spijkerbroeken kopen voor mij erg moeilijk is (heb maat 25/26)

ik rij nu gewoon met normale spijkerbroeken (replay, levi's, gsus en mango) en dat gaat prima heb nooit last van mijn knieen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:28

crazycactus schreef:
Bloos ik wandel rustig in mijn rijlaarzen en wrangler de supermarkt in... petje op en staljas aan ook Haha!

Doe ik ook Ja Ik word wel nagekeken, jammer dan..
Vorige keer werd ik uitgelachen door zo'n stel schooljongens, toen haalde ik mijn sporen uit mijn jaszak met de vraag of ze deze ook zo leuk vonden.. Toen waren ze stil.. Verward Clown

Ik rijd zowel in rijbroek als spijkerbroek.. Lachen

Merk maakt me niks uit. Ik lette meestal op de naadjes aan de binnenkant van mijn been.
Maar eigenlijk maakt het me niks uit. Als het maar gewoon lekker zit.
Ze kropen wel op mijn broeken, aan mijn kuiten, maar sinds een handige tip heb ik daar geen last meer van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:22

Hoe komen jullie aan de maat die je nodig hebt? Ik heb nu altijd gewone broekmaten ( 40/42 )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:24

Ik pas mijn broek gewoon debo.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:25

Ik ook.. Haha!

Maar ik denk dat ze de bijv de 32/34 bedoelt.. Lachen Hoe je daar op komt.. Ik weet ook niet aan welke normale broekmaat dat bijvoorbeeld staat.. Ik dacht dat dat juist 40/42 was.. Maar ik weet het niet zeker..