En als je tevreden over hem bent, waarom niet gaan? Ik weet uit goede bronnen dat
Arthur een beste vent kan zijn. Maar voor mij maakt ie altijd een uitzondering lijkt wel
Heb hem wel al een keer (of twee) aangesproken over iets wat ik bij hem had gekocht
en wat uiteindelijk baggerkwaliteit was, toen was ie niet zo te spreken, had geen tijd ineens ofzo...
Heb geen zin om hem hierover te bellen, gaat meer om het principe.
En het is vast ook wel een beetje m'n eigen schuld, als ik in het begin meteen duidelijk en brutaler
tegen hem geweest was "nee, ik wil niet die rommel maar the good stuff" dan waren we vast goede
vrienden geweest
vind alleen jammer dat ie van onwetendheid over bepaalde producten soms misbruik maakt... 
. 
Toen mocht ik nieuwe uitzoeken. Hij is geen kwaaie, maar eerlijk gezegd valt het mij wel op dat zijn prijzen vaak (ver) boven gemiddeld zijn. Voor 'exclusieve' spullen heb ik wel wat over. Maar als ik voor iets simpels wat bij veel westernwinkels te krijgen is, ergens anders 15 á 20 euro minder betaal (en daarbij ook nog eens een kleinere, minder bekende winkel steun), dan doe ik dat graag.