[WN] Wie is er bij arthur's christmas sale geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shotime

Re: Wie is er bij arthur's christmas sale geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:06

Tja, je hebt gelijk, maar zoals ik al schreef, dit is niet de eerste keer dat er iets niet goed is... (bij mij)
En als je tevreden over hem bent, waarom niet gaan? Ik weet uit goede bronnen dat
Arthur een beste vent kan zijn. Maar voor mij maakt ie altijd een uitzondering lijkt wel Sigaar
Heb hem wel al een keer (of twee) aangesproken over iets wat ik bij hem had gekocht
en wat uiteindelijk baggerkwaliteit was, toen was ie niet zo te spreken, had geen tijd ineens ofzo...

Heb geen zin om hem hierover te bellen, gaat meer om het principe.
En het is vast ook wel een beetje m'n eigen schuld, als ik in het begin meteen duidelijk en brutaler
tegen hem geweest was "nee, ik wil niet die rommel maar the good stuff" dan waren we vast goede
vrienden geweest Knipoog vind alleen jammer dat ie van onwetendheid over bepaalde producten soms misbruik maakt...

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:17

wingpearl schreef:
Tja t was wel ver.... Maar zeer zeker de moeite waard!!! 3 paar beenbeschermers, 2 hoofdstelletjes, een deken, een continental jas en nog wat hebbedingetjes en liters cowboymagic... Kon best uit ook al hebben we er zon 500 km voor gereden!!!

hoho en jullie zijn ook naar mijn knappe mannetje gaan kijken he! (haha) Haha! .

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:53

Shotime schreef:

Ik vind het, buiten dat het niet netjes is dingen hier te gaan schrijven zonder dat je weerwoord hebt gehaalt, ook niet slim van je, alles is tegenwoordig toch al niet goedkoop en als het zo veel scheelt als je zegt ben je een dief van je eigen portemonee. Ik zou dat niet doen, maar misschien ben jij veel kapitaal krachtiger dan de meesten hier?

Ik ken mensen die op woensdag geweest zijn ,ik zelf was er donderdag, en vertelden dat je er over de koppen kon lopen dan is een foutje snel gemaakt!

Als het om het principe gaat moet je juist zeker bellen, nu roep je van alles zonder dat de gene die beschuldigt wordt een weerwoord kan geven.

Maar zo als ik al schreef dat is mijn bescheiden mening!

O ja wat heb ik gekocht: een paar hele fijne Ariat laarzen, het was het laatste paar en ik mazzelaar met mijn maatje 38 paste er in en kreeg 100€ korting !!! Twee heerlijk warme jassen en een nieuwe pad twee schemerlampjes (theelichtjes) een spijkerbroek en 2 overhemden voor mijn vader. Gewoon netjes de juiste prijs voor berekend en op de niet opruiming spullen netjes de 10% korting op gekregen, kon het zo na lezen op mijn bonnetje. Mij hoor je dus niet klagen Cool Cool Knipoog Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:01

Dus de laarzen kreeg je gratis !!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:41

Ben voor het eerst sinds drie/vier jaar niet geweest. Moet zeggen, mijn portemonnee en ik hebben er geen spijt van. Haha! Ik heb een half jaar geleden een nieuw zadel gekocht (bij Oregon Trail) en dat vind ik een heel goede investering voor afgelopen jaar. Vork

Drie jaar geleden kocht ik eens nieuwe teugels bij de Christmas Sale, die ik voor de wedstrijden wilde gebruiken. Toen ik ze ging olieën werd de één donkerder en de ander hield dezelfde kleur. Toen ben ik een maand later, bij de Western Experience, weer bij Adje langsgeweest. Hij keek er eens naar en besefte dat het twee verschillende teugels waren. Clown Toen mocht ik nieuwe uitzoeken. Hij is geen kwaaie, maar eerlijk gezegd valt het mij wel op dat zijn prijzen vaak (ver) boven gemiddeld zijn. Voor 'exclusieve' spullen heb ik wel wat over. Maar als ik voor iets simpels wat bij veel westernwinkels te krijgen is, ergens anders 15 á 20 euro minder betaal (en daarbij ook nog eens een kleinere, minder bekende winkel steun), dan doe ik dat graag. Knipoog

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:29

DubbelDun schreef:
Dus de laarzen kreeg je gratis !!

Ik was erbij toen ze ze kocht. En was dat maar waar, dat ze ze gratis kreeg Haha! Knipoog Nee die laarzen kosten normaal gesproken wel wat meer dan €100, eerder richting de €160! Dus een hele mooie aanbieding! Echt de moeite om naar de sale te gaan. Maar ja dat meer mensen dat vinden blijkt wel, je kon weer over de koppen lopen! Ik zag autos geparkeerd staan uit Nederland maar ook veel uit Belgie en Duitsland, dus ook in het buitenland weten ze hem te vinden, dat zegt toch heel wat!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:39

Het kan zijn dat ik de € voor een % gelezen heb Knipoog

Toen wij er waren was het nog relatief rustig en kon je overal makkelijk bij, op een bepaald moment werd het idd drukker en loopt/kijkt het minder makkelijk, zeker als je in een smal pad op je gemak op je hurken iets wilt bekijken Knipoog
Maar dat hoort bij de charme denk ik dan maar Lachen

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:31

Adrienne schreef:
Shotime schreef:

Ik vind het, buiten dat het niet netjes is dingen hier te gaan schrijven zonder dat je weerwoord hebt gehaalt, ook niet slim van je, alles is tegenwoordig toch al niet goedkoop en als het zo veel scheelt als je zegt ben je een dief van je eigen portemonee. Ik zou dat niet doen, maar misschien ben jij veel kapitaal krachtiger dan de meesten hier?

Ik ken mensen die op woensdag geweest zijn ,ik zelf was er donderdag, en vertelden dat je er over de koppen kon lopen dan is een foutje snel gemaakt!

Als het om het principe gaat moet je juist zeker bellen, nu roep je van alles zonder dat de gene die beschuldigt wordt een weerwoord kan geven.

Maar zo als ik al schreef dat is mijn bescheiden mening!

O ja wat heb ik gekocht: een paar hele fijne Ariat laarzen, het was het laatste paar en ik mazzelaar met mijn maatje 38 paste er in en kreeg 100€ korting !!! Twee heerlijk warme jassen en een nieuwe pad twee schemerlampjes (theelichtjes) een spijkerbroek en 2 overhemden voor mijn vader. Gewoon netjes de juiste prijs voor berekend en op de niet opruiming spullen netjes de 10% korting op gekregen, kon het zo na lezen op mijn bonnetje. Mij hoor je dus niet klagen Cool Cool Knipoog Haha!

Dan heb je niet goed gelezen, het scheelde dit keer niet zoveel en voor die paar euro's heb ik geen zin meer om
nog te bellen, waarschijnlijk zal hij er geen punt van maken het verschil terug te betalen, maar dan moet ik natuurlijk
wel daar heen om het bonnetje te laten zien, en das nog een behoorlijk eind. Daar ga ik qua benzinegeld en tijd
dus nada op terugverdienen. Daarbij roepen er hier zoveel mensen dingen over anderen die geen weerwoord kunnen
geven en dan mag het wel? Waar het mij om ging is dat iemand hier (weet allang niet meer wie) het niet netjes vond
dat een ander niet had gezegd dat ze de beugels waren vergeten erbij te tellen, en daar struikelde ik een beetje over.
Het gaat mij er gewoon om, en dan zeg ik het maar zoals ik vind dat het is, dat de persoon in kwestie de prijs van
zijn producten zo'n beetje bepaald op basis van de persoon die voor hem staat. Waar hij er bij de één €100 voor
vraagt is het bij de ander misschien wel €200, en dat vind ik niet kunnen. Mij mag ie niet echt ofzo, dus zal ik over
het gemiddelde bij hem meer betalen dan een ander voor hetzelfde. Hij heeft gewoon misbruik gemaakt van mijn
onweten een paar jaar terug, en dat blijft zuur... Daarom zeg ik, als je meteen een brutale bek hebt en alles van
alles weet zal het best een goeie vent zijn Knipoog

Maargoed, was echt niet mijn bedoeling om dit zo op te blazen. Het is helemaal niet mijn missie Arthur neer te
halen. Zou overigens toch niet lukken al had je het graag, daar heeft ie teveel vrienden voor die hij wel een zacht
prijsje biedt. Maar nu zie je wat er van één klein ergernisje kan komen...

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:15

Als ik jullie koopjes lees heb ik spijt dat ik niet gegaan ben!! Bloos
Ben ooit 1x geweest voor sporen en een bit maar het is best ver rijden.
Hmm, volgend jaar dan maar. Haha!
Fijn dat de meeste onder jullie tevreden zijn teruggekomen met nieuwe spullen!