Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Heeft jou paard geen stap en draf want je galopeert alleen maar op 2 stops en spins na
vrolijk schreef:heb het ze gevraagd van te voren
ze vonden het niet erg.
in de reining galopeer je veel.
en 7 min valt wel mee hoordat doet me me moeder ook en die rijdt dressuur
![]()
en tuurlijk galopeer ik niet alleen maar.![]()
maar dit leek me wat interessanter om naar te kijken dan me inrijwerk

en ik kan je vertellen dat er heel wat stap en drafwerk aan vooraf is gegaan hoor

Citaat:Overigens wil ik ook nog wel wat roepen over het hoofdstelloos rijden op filmpjes. Die van Vrolijk vind ik dan wel aardig om te zien, maar die daar achter is gezet met die Tinker, die is gewoon om te huilen. Of er nou wel of niet een bit in hangt. Geen enkele vorm van verzameling, gewoon een beetje dom door de bak karren. Is dat Kunst met een grote K? Volgens mij is het meer M. Van Me hoela

Ik dacht dat er een fries bij reed?

Waratje schreef:Tinker was een filmpje in dat topic van "wie laat het me begrijpen", waar dit topic weer uit voort gekomen is. Dus tinker mag (neem ik aan) ook besproken worden.
Sonja schreef:Damn ik kan waar ik nu zit geen filmpjes openen. Ik heb thuis van 't weekeinde wat filmpjes zitten bekijken. Ik denk dat het geen Tinker was die ik bedoelde, maar een schimmel. En achteraf betwijfel ik ook of 'ie met westernzadel gereden werd. Paard liep volledig uit elkaar (soort schildpadhouding) en de ruiter zat er ook niet al te charmant op. Niet het soort filmpje wat je nou echt trots zou moeten plaatsen volgens mij.
Sorry ik kan 'm nu niet opzoeken en doorlinken... Rotvuurmuur...
Was in ieder geval NIET een paard in het filmpje van Vrolijk op die paint.
Waratje schreef:Dan bedoel je waarschijnlijk die filmpjes van Qimm in dit topic, arabiertypje paard met engels zadel gereden en een touwtje om de hals.
Is inderdaad niet veel verzameling in te bekennen