Ik kan het ook helemaal niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lol! 

?? 

..........jullie toch ook?!? Uhm............Dan doen we het goed!! Citaat:Als je de recente USA lectuur op naleest dan zul je zien dat er vanuit die hoek ook steeds meer opgepikt wordt uit de Engelse dressuur.....omdat het helemaal niet zo gek is namelijk
En wat iedereen daar onder verstaat mag die zelf invullen. Als ik zou neerzetten wat ik eronder versta kan ik wel een boek gaan schrijven... en daar is bokt niet voor bedoeld, bokt is meer voor eindeloze discussies...
mystery1980 schreef:extra op moet letten omdat die bij het western erg anders zijn?

Rietveld schreef:@ Adrienne: Hoe verzamel je dan op de 'westernmanier'?
*valt van stoel van het lachen* ... Peter wat een geweldige opmerking!!!
mystery1980 schreef:Hallo,
Ik ga na wat jaartjes dressuur te hebben gereden, nu eens het western proberen. Wat zijn volgens jullie punten waar een dressuurruiter extra op moet letten omdat die bij het western erg anders zijn?
thorretje schreef:mystery1980 schreef:Hallo,
Ik ga na wat jaartjes dressuur te hebben gereden, nu eens het western proberen. Wat zijn volgens jullie punten waar een dressuurruiter extra op moet letten omdat die bij het western erg anders zijn?
dit dus
Anya schreef:Het is maar een idee maar die vraag is zo gek nog niet. Kan topicstarter ook helpen denk ik:
Dus Adriene...
- hoe verzamel je op de westernmanier?
- hoe wijk je op de westernmanier?
- hoe rij je schouder binnenwaarts op de westernmanier?
- hoe galoppeer je aan op de westernmanier?
- hoe draaf je aan op de westernmanier?
- hoe ga je een gang terug op de westernmanier?
Als jij ons nu vertelt hoe dat precies moet, dan ga ik moeite doen op pakweg Tyrza (grand prix amazone op bokt) te vragen te antwoorden hoe dat op de dressuurmanier moet. En dan zoeken we de verschillen.