[WN] Mijn Rookie verkocht.......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Axefield

Re: Mijn Rookie verkocht.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 18:41

Hardstikke bedankt allemaal, wat een lieve reacties!
Doet me best goed en heb er ook best steun aan. Zondag nog even het laatste hapje van de zure appel, maar met zoveel mensen die meeleven, gaat dat helemaal goedkomen. Samen met een lief vriendinnetje van stal ga ik dan Rookie naar z'n nieuwe eigenaar/stalletje brengen.

@Rinza: wat grappig dat je ook op Bokt zit! En ik vertrouw er helemaal op dat je goed voor Rookie zult zijn, dat hoef je me niet te beloven, dat zag ik wel aan je gezicht Knipoog

@Jodemi: jij ook heel veel sterkte !!

yerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:49

jaaaa, en anders wete we waar je huis woont!!!
haha, grapje hoor...jij gefeliciteerd met een echte pebbels baby!!! en je kan ook heerlijk met hem in het bos rije...hij vindt alles leuk!!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 02:17

Wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen.
Het is echt een leuk paard om te zien

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 19:18

Anja , ik wil je nog even heel veel sterkte wensen morgen met het wegbrengen van Rookie.. Ach gut
Ik denk ook dat je een goede beslissing hebt genomen , met Zowie heb je nog een hele toekomst voor je en van
Rookie heb je veel geleerd en jullie hebben veel samen gedaan , voor hem is het tijd om een ander
veel te kunnen leren , dat komt vast wel goed!!
Neem je camera mee en laat ons ook maar zien waar hij terecht komt , zo te lezen leeft iedereen enorm met je mee.

XXX Stef

cesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:59

Hoi Anja
Zeer spijtig dat je Rookie moet verkopen. Ik zou er niet aan moeten denken om ons mannetje Cesar weg te moeten doen. Maarja je hebt nog een heel mooi paardje!!Daar kan je nog jaren mee verder.
Knipoog

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:54

Citaat:
@Jodemi: jij ook heel veel sterkte !!

Thnx Anja. Ik heb m vandaag ook naar zijn nieuwe plek gebracht en ik denk dat hij het hardstikke goed bij zijn nieuwe baasje gaat krijgen maar toen ik weer terug op stal kwam en ik zag naast Chica haar stalletje Joep zijn lege stal had ik echte even te zwaar.. Ik had ook het idee dat Chica echt haar maatje naast zich miste en dat maakte het allemaal niet makkelijker... Maar ik probeer mezelf te troosten met de gedachte dat het voor Joep beter is en dat hij veel meer aandacht en beweging krijgt bij haar en dat het voor Chica ook om dezelfde reden beter is.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 10:54

@Moondancer...... Ik heb foto's geplaatst in foto-topic Stef.

Zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=130&t=679591

Zoals in het foto-topic te lezen is, is Rookie op een goeie plek gekomen bij een goed nieuw vrouwtje!

Nogmaals bedankt voor jullie aanmoedigende en troostende woorden. Vanaf nu gaan jullie denk ik veel over Rookie horen van een ontzettende blije en enthousiaste Rinza..... Haha!

chantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:47

Huilen
He an, beetje laat met mijn reactie ben er eindelijk achter hoe dit een beetje werkt.
Heb alles zo'n beetje van veertje gehoord en ik heb het gelezen nou meid kippevel
ik heb je in marienheem leren kennen als een sociaal gezellig mens en nu hier ook een gevoels mens dat vind ik zo tof een en al eerlijkheid super daar hou ik van je ben een tof wijf
goed voor je beesten dus vertrouw op je gevoel en weet dat jij het goed heb gedaan.

heel veel liefs chantal

esther27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:22

hey,
ik weet hoe moeilijk het is om zo'n superpaardje te moeten verkopen. Ik had een volle zus van Rookie....de paardjes uit die combinatie zijn echt helemaal geweldig.

groetjes essie