NotNice schreef:als ik de laatste postjes lees denk ik dat het misschien niet eens zo'n gek idee zijn als de Bit en de Hoefslag ook een 'Bea' in dienst nemen? Een beetje kritische noot in het algemeen, om de discussie op gang te brengen....
Ik wordt een beetje nieuwsgierig naar de kritische stukjes van deze Bea, misschien moet ik toch maar eens op zoek naar een exemplaar van de Quarter..... En ja, Bit en Hoefslag zouden best wat meer kritische inhoud mogen hebben, ben ik al lang geleden van afgeknapt
NotNice schreef:misschien voelen sommige mensen zich aangesproken en gaan dan beter met hun paarden om, of voelt een jury zich aangetrokken en kijken wat minder naar het voorkeurs-plaatje en meer naar de prestatie in het algemeen.
geen-gel#l-nek-in-de-krul (ik ken geen western-variant hierop, sorry) kan iedereen tenslotte presteren, maar we worden er als publiek wel zwaar depressief van.
Ik ben zomaar bang dat het niets uithaalt om hier op Bokt aan te geven dat rijtechnieken bedroevend zijn. Iedereen vindt toch dat zij zelf uitstekend bezig zijn, toch? Zeker als dat wordt "bevestigd" met goede punten op wedstrijd.
)
) maar ik zit niet te wachten op een mening van een journalist, ik wil gewoon een verslag van de wedstrijd, met mooie foto's als het kan
en geen story met verdraaide verhalen en persoonlijke meningen. verder zou er van mij ook meer van de andere western onderdelen in mogen zitten, ondanks dat ik een reining-fan ben vind ik het ook interessant om over de andere onderdelen te lezen.