Iski, een bescheiden man met grote woorden Ook voor degeen die het niet wilde horen Je hebt me aan het lachen en huilen gemaakt Met je woorden zelfs af en toe mijn ziel geraakt Iski, welk monster is jouw huis binnengekomen En heeft zo’n mooie ziel van ons afgenomen Zo’n schok, zo’n pijn Ik kan me niet eens voorstellen, hoe de laatste seconden voor jou moesten zijn
Iski, ik zal je missen net als vele anderen R.i.p mooi mens!
familie, vrienden en vele bekenden van Marinus(iski), heel veel strerkte met het verwerken van dit grote verlies. we verliezen in hem een persoonlijkheid waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. RUST ZACHT, LIEVE MARINUS.
familie en vrienden heel veel sterkte in deze verdrietige tijd
zijn gevatte stukjes, zijn prachtige gedichten, zijn vriendelijke woorden, wat zal ik dat missen mijn laatste groet aan hem was toen ik het NK terrein af reed en hij net aan kwam rijden met die grappige caravan van hem maar vooral zal ik hem herinneren zittend op zijn mooie geliefde appie merrie rust zacht marinus, in onze harten leef je voort
iski, marinus, mannetje met bril........... onze doorman van Oosterwolde. altijd rustig, gevat, behulpzaam enz..... later bekend van de pittige stukjes hier op BOKT. soms mee eens, soms wel eens niet, maar na een persoonlijk gesprek weer wel.
Zo'n goede kunstenaar met woorden. Zijn verhalen waren een genot om te lezen, heel herkenbaar en zo mooi scherp verwoord dat ook al had het onderwerp betrekking op jezelf, je moest er wel om glimlachen. Dat is pas kunst!
Jeetje, ik schrik hiervan zeg! Wat een afschuwelijk bericht. Heb genoten van zijn verhalen hier op Bokt, fantastisch. Stuk voor stuk geweldig om te lezen. Heel erg veel kracht toegewenst aan familie en vrienden.. rust zacht iski!
Wat een vreselijk nieuws Heb vaak moeten lachen om zijn treffende stukken. Hoop dat de dader snel gepakt wordt. Heel veel sterkte voor al zijn familie en vrienden.
Kende iski niet zo goed, heb 'm een paar keer mogen ontmoeten, maar weet dat hij voor velen meer was dan gewoon een vriend. Sterkte aan iedereen die hem kende, zowel IRL als hier op bokt. Zijn teksten zullen we missen, maar vergeten doen we 'm nooit.
Nooit persoonlijk met hem gesproken, nooit in levende lijve gezien, kende hem alleen van de stukken hier op bokt. Iski, ik hoop dat je rust kunt vinden, en heel veel sterkte voor iedereen die hem gekend heeft.
een vreselijk nieuws kwam mij ten gehore, dat we lieve iski zijn verloren.
ik kan niet rijmen, en dat wil ik ook niet gaan doen. ik ben geshockeerd door dit gebeuren en hoop dat alles snel is afgerond en er de passende straffen zijn uitgedeeld.
Ik kende hem niet IRL, maar op bokt was hij een van mijn favorieten, las zijn berichten altijd met veel plezier en instemming. Hij kwam op mij over als iemand met een groot hart voor mens en dier.
Heel veel sterkte voor iedereen die hem dierbaar was..