[WN] Leuk maandblad om lid van te worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Re: Leuk maandblad om lid van te worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 21:00

Laika schreef:
Komen er dan als je rechtstreeks abonneert niet extreem verzendkosten nog eens bij?

Nee hoor, als je "subscribe" aanklikt moet je "international" selecteren. Dan krijg je de prijs voor bv Nederland. In Amerika zelf is hij nog veel goedkoper. Ik heb wel eens een aanbieding gehad voor verlenging waarbij 2 jaar net zo duur was als hier de BIT voor 1 jaar...... Handig vind ik dat deze bladen vanzelf stoppen na een jaar als je het kaartje niet weer instuurt, in Nederland moet je ruim van te voren zelf opzeggen (wat ik vaak weer vergeet dus weer een jaar erbij).

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 21:02

Als je duits niet erg vind, kun je http://www.westernhorse.com/ proberen. Ben ik nu ook een dik half jaar lid van en bevalt prima. Leuke artikelen, mooie fotos, prachtige hengstenspecial. Ben ook lid van Bit, maar dat wil ik opzeggen, is enorm dressuur gericht. Ook de Quarter vind ik niet echt een leuk blad, dat is altijd zo 'mening van de schrijver' gericht. Erg eenzijdig dus. Zo las ik een artikel over een ruiter die naar een wedstrijd was geweest en volledig tot in het absurde de hemel in geprezen werd. Ik begreep dat niet tot ik aan het eind las dat de schrijver mee mocht rijden in de auto. Dat moet imo niet uitmaken.

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:31

haha is dit een tip om je boekjes terug te krijgen, haha Nou ik heb nog pfeerdemarkt en bit van je.. haha zal ze wel is meenemen. Gr, stefoo Haha!

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 10:15

stefoo schreef:
haha is dit een tip om je boekjes terug te krijgen, haha Nou ik heb nog pfeerdemarkt en bit van je.. haha zal ze wel is meenemen. Gr, stefoo Haha!

ja kon ze al niet vinden, maar jij had ze dan dus nog Duivel

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:03

Bloos , Sja