piggeljay schreef:nou iski, ik hoop dat jullie niet alleen een fluitje mee nemen, maar een komplete schuif trompet voor het geval jullie iets zien wat niet geoorloofd is.
OK...tape...knuppel en schuiftrompet...o.i.d.
Maar het kan veel simpeler hoor. Voor een wedstijd heb je 3 soorten mensen nodig: Organisatoren, deelnemers en Jury. Haal 1 of 2 van deze categoriën weg en je bent klaar. De DTA kan de regel wel invoeren dat het mag....maar als deelnemer ben je niet verplicht je aan die regel te conformeren. En als Jury kun je aangeven geen interesse te hebben een evenement waarop deze regel toegepast mag worden te willen jureren. En een organisatie kan aangeven er geen zin meer in te hebben. Kijk, dan zal een organisatie als de DTA snel op het besluit (of voornemen tot besluit) terug komen. Ik heb overigens niet de illusie dat het schrijven op BOKT er verder iets toe doet. Diegenen die dit aangaat zijn veelal de Proffesionals en die lezen die soort roddelrubrieken niet en gelijk hebben ze.
Als grootverdiener in de paardenSPORT en echte Prof trek ik me ook maar weinig aan van wat jullie schrijven.

)