[WN] I Cee Diamonds

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re: I Cee Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 10:45

Oh, ik zeg ook niet dat je zonder die dingen niet goed voor je paard zou zijn, zéker niet. Ik heb die dingen ook niet, niet eens warm water op stal, maar dat neemt niet weg dat het in mijn ogen geen overbodige dingen zijn, zéker niet op een professionele stal waar meerdere paarden per dag gedaan moeten worden en regelmatig dieren aanwezig zijn met pijnen en pijntjes.
'Tuurlijk stap jij je ene paardje gewoon lekker uit, doe ik ook. Des noods extra dekentje..
Maar als je per dag 10 paarden moet rijden is het prettig als je ze na 't rijden onder de lampen kunt zetten en vast de volgende doen. Of die 5 die alleen even beweging nodig hebben in de molen zetten en de andere 5 rijden (en dan morgen andersom).
En ja. als ik de beschikking had over die dingen zou ik ze zéker gebruiken.. ze maken het leven alleen maar aangenamer... wat is daar mis mee? Net als een round penn... sure, 't kan héél goed zonder, maar 't is zoveel handiger met.

En in geval van blessures kunnen dat soort voorzieningen dus een aangename extra optie zijn om je paard nóg beter/prettiger/comfortabeler/sneller te laten herstellen. Ik zie dat niet als overbodig maar prettige luxe. 'k Wilde dat ik het had...

Ik heb thuis ook een droger... Nodig? Nee (hang maar buiten)... Handig? Ja....

Roxannne

Re: I Cee Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 10:49

ja maar een droger is niet te vergelijken.... ik snap je standpunt maar dit betreft wel dieren.

Citaat:
Maar als je per dag 10 paarden moet rijden is het prettig als je ze na 't rijden onder de lampen kunt zetten en vast de volgende doen. Of die 5 die alleen even beweging nodig hebben in de molen zetten en de andere 5 rijden (en dan morgen andersom).

klopt ook, maar zou dus wederom niks voor mij zijn.
Niet mijn manier van de paardensport. Haha!