[WN] naar kootwijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re: naar kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:32

Hmmmm, jullie staan allemaal in Aalsmeer, de hele groep gaat naar Kootwijk van 2 t/m 10 september.
We gaan met 15 paarden.... waarom hebben jullie je niet aangemeld bij ons ??? Of via Ton, die weet ook dat we gaan.
Vorig jaar zijn Jeanette en Nicole ook meegeweest en ze vobden het geweldig.
Dit jaar gaat Ncole weer mee met Chester , Ton, ene Cora en Daan (ken ze niet) maar iedereen was welkom hoor ???

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 10:59

ElCamino schreef:
Hmmmm, jullie staan allemaal in Aalsmeer, de hele groep gaat naar Kootwijk van 2 t/m 10 september.
We gaan met 15 paarden.... waarom hebben jullie je niet aangemeld bij ons ??? Of via Ton, die weet ook dat we gaan.
Vorig jaar zijn Jeanette en Nicole ook meegeweest en ze vobden het geweldig.
Dit jaar gaat Ncole weer mee met Chester , Ton, ene Cora en Daan (ken ze niet) maar iedereen was welkom hoor ???

nou ton had mij weg zien gaan vorige donderdag en hij zei er verder niks over.ze blijven neem ik aan bij de paalhoeve toch? hoe duur is dat voor die dagen? ik had wel gezien dat er bij de paalhoeve een rit van 1uur 17 euro kost. helaas kan ik niet nog een x vrij nemen van mijn werk.anders was ik zo weer mee gegaan. Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:20

deze groep gaat en rijdt op eigen gelegenheid, dus geen 17 euro per uur Knipoog

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:03

We gaan er met 15 paarden heen enlogeren in het hotel, de caravan, tenten etc etc.

De boxen zijn 17.00 per nacht, het hotel is 50.00 incl. ontbijt en diner. Natuurlijk is de camping goedkoper.
We vertrekken 2 september en gaan 10 september weer terug.
Zaterdag 9 septeber organiseren we een feestavond ism de boys van de kantine.
Je bent altijd welkom om een dagje mee te komen rijden hoor !!!!
Stuur me maar een pb als je interesse hebt, dan krijg je mijn o6.... of via de meiden van Wennekers, die hebben ook mijn o6je ( jeanette van Flashy, Nicole van Chester, en nog wat andren)

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 07:50

ik snap dat hun geen paarden huren bij de paalhoeve.maar ik zei alleen dat het huren van paarden daar 17 euro kost voor een uur en ik dus benieuwd was hoe duur het stallingsgeld is.ik stond namelijk dichtbij de paalhoeve op een landje waar ik 5 euro moest betalen per dag.ik vind het erg jammer dat ik het niet eerder wist dan had ik misschien nog vervoer kunnen regelen.al was het voor 1 dag.en ik denk niet dat ik nog een paar dagen vrij mag.
gaan jullie volgend jaar weer??en nicole ken ik wel.zij lest ook bij bo.en cora ken ik ook.zei heeft solo gekocht van jos wennekers nog niet zo lang geleden.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:27

Dat klopt. Cora en Dana gaan mee met Solo. ik geloof dat Joey ook meegaat en Dana rijd daar een paar dagen op. Verder verhuurt Ton hem nog een paar dagen.

Natuurlijk kun je volgendjaar mee. Jeanette gaat dan ook weer mee, en Nicole denk ik ook wel..

De appaloosa trail was overigens erg leuk.Foto's volgen nog.

Natuurlijk kun je volgend jaar mee !!

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 07:39

ElCamino schreef:
Dat klopt. Cora en Dana gaan mee met Solo. ik geloof dat Joey ook meegaat en Dana rijd daar een paar dagen op. Verder verhuurt Ton hem nog een paar dagen.

Natuurlijk kun je volgendjaar mee. Jeanette gaat dan ook weer mee, en Nicole denk ik ook wel..

De appaloosa trail was overigens erg leuk.Foto's volgen nog.

Natuurlijk kun je volgend jaar mee !!

ja wrijf het er nog ff in dat de appaloosa trail leuk was.... Huilen
maar volgend jaar ga ik zeker mee! Haha!