Alleen heeft dat lekkere trainen 1 nadeel, je word er zo verdomde fanatiek van
wat weer uitmond in wedstrijden gaan rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat weer uitmond in wedstrijden gaan rijden
. Heb ooit in een grijs verleden eens les van hem gehad en dat was toen ie nog in Sassenheim woonde, hij kwam toen nog wel op locatie naar Mijnsheerenland. nix mis mee hoor. HappyAppy schreef:Dus als ik het goed begrijp kan je wel bij hem lessen maar dan uiteindelijk toch ook aan wedstrijden meedoen.
** Nee hoor, was slechts een persoonlijk voorbeeldje, ik ben nl pas bij hem gaan lessen toen ik besloot wat fanatieker wedstrijden te gaan rijden. Chris vindt het ook leuk om niet-wedstrijdruiters te begeleiden. Zolang je maar je best doet, goed voor je paard bent en plezier hebt, heeft hij er ook lol aan.
Tja en als je zou willen lessen bij hem om alleen jezelf te verbeteren ? Kan dat dan ook of zou ie dat dan verloren tijd vinden.
** Niet netjes om namens een ander te spreken, maar ik weet zeker dat dit JUIST het type ruiter is waar Chris graag mee werkt. Ik weet wel zeker dat hij dat veel leuker vindt dan mensen lesgeven die er vanuit gaan dat alleen het paard beter moet worden, dat ze zelf alles al weten.
Ik wil hiermee zeggen dat ik best wel eens een keer bij Chris zou willen lessen, een weekend ofzo, maar ik heb zo weinig tijd om mn paard voor wedstrijden klaar te stomen.
** Als Chris ergens de pest aan heeft dan is het volgens mij wel aan 'klaarstomen' en dus je paard ergens mee overvallen. Hij gaat uit van teamwork tussen mens en paard (heet niet voor niets together ranch denk ik) en neemt alle tijd die nodig is. Dat doet hij zelf ook met z'n paarden, en dat geldt ook voor z'n klanten. Ik denk dat als hij ziet dat ik m'n paarden over de kling jaag door ze teveel onder druk te zetten, dat ik daar echt wel op aangesproken word hoor!
Maw: als jij graag bij hem wilt lessen, bel hem dan gewoon en maak een afspraak. Dat is de enige manier om er achter te komen of hij je past.