Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had vandaag geen fototoestel bij, volgende week maken we foto's en dan komen de foto's erop!
spatter schreef:lezen peter!!!![]()
woensdag worden er pas foto's gemaakt!
maar doe mij maar een filmpje, vind ik leuker ]liefst met wissel
, maar fotos komen zowiezo
misschien komen we elkaar dan nog wel tegen!
als het maar leuk is toch? wij lessen elke maand bij de zus van wendy, rieky. dus je heb wel meteen de goeie om les van te nemen hoor! beide zijn toppertjes
gewoon kei leuk om zoo een paar keer te doen! 
DresslOver schreef:@mikkeee: ik reed op grizly ook een merrie daar voor de verkoop ken je die?
mijnelmo schreef:dresslover lekker doen wat je wil meid! laat haar lekker zielig wezen die sonja haha. waarschijnlijk heeft ze moeite met haar eigen paard zijn wissels en kan ze het niet hebben dat jij ze nu met een los teugeltje hebt gedaan.![]()
![]()
ik ben ook overgestapt vorig jaar van engels naar western en ik vind het ook veel leuker.![]()
maar dat wil niet zeggen dat ik engels rijden nu af ga zeiken ofzo. heb het tenslotte 23 jaar gedaan!
dus doen wat je leuk vind klaar!!!!
) wissels springt waarvan menig dressuurpaard alleen maar kan dromen.

Roxxanne schreef:Ik denk niet dat de instructrice hier wordt beoordeeld, maar de "leerling"/dressuurkakker die de dingen misschien anders omschrijft/bedoeld/typt dan dat ze daadwerkelijk geleerd/bedoeld heeft