[WN] tinkers in de western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: tinkers in de western

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:45

Goh Rom is dat zo??? Haha!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:48

nielsd schreef:
En melissa_b, met het NK vd wran was er een tinker 5de geworden met een onderdeel. Nou das toch heel goed.

Yep dat was onze Sam (QPAK Cool ) in de amateur trail.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:51

Oh die had ik toen gezien, mooi paard hoor!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 00:16

Hoi, ik probeerde Angelique(Silas) ook over te halen... We staan op zelfde stal, dus heb Maddox ook gezien.
Ik had even terug een topic geopend voor haar en foto's en filmpje's van tinkers in de western gevraagd. Misschien kun je even terug bladeren en zie je nog leuke dingen ertussen.
Silas zal voor de keuringen ed wel dressuur gaan doen, maar je kan met elk ras wel western rijden. Alleen welke tak van de sport wil je doen en kijk naar wat zij leuk vindt.
Ik doe het met een New Forest, en is een hele leuke pony ervoor.
Neem wel een goeie trainer. Terug naar dressuur kan altijd nog en met een goeie basis, gaat dat heel makkelijk.
Veel plezier, en als je Angelique nog over kan halen..... Westernzadel bestellen nog ipv dressuur, hahahahaha

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 08:00

O, nu vat ik hem gedeelde hubby!!!!
Jullie moeten gewoon allebei lekker western gaan rijden, maar met een goeie trainer en voor al niet naar onzin luisteren dat mensen over western vertellen. Ik kan ook lichtrijden en zelfs springen met mijn zadel tot zekere hoogte. Het ligt ook aan de gangen van je paarden en hoe ver je een beetje bent wat comfortabel is. Maar alle begin is moeilijk en je moet gewoon begeleiding en goed!!!!! les hebben.
Dus dat rare zwarte ding gaat niet door??annuleren!!!!!!
Weet je wel hoe mooi mijn zadel lag?????? hahaha

truecolors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 13:17

Cheveyo schreef:
Maar natuurlijk kan dat Truecolors, maar je moet het niet doen om andere mensen maar omdat je het zelf wilt. Als je dit op Dressuur zet dan zeggen ze allemaal dat je moet gaan dressuren bij wijze van spreken.
Doe lekker wat jullie leuk lijkt, ik weet even niet of jij of Angelique er mee wil gaan rijden. Mijn voorkeur voor een jong paard zou alleen zijn dat het een of het ander gaat doen. Dan als het wat ouder is de andere discipline er eventueel bij pakken (bij dressuur kan je ook doorzitten Knipoog)

ja dat is ook zo maar hier lok je meer uit over de tinker in de western denk ik .
maar er zit wat in hahaah maar dit ga ik niet met silas doen hoor ik ga eerst op les en dan mischien over een jaar of twee met een tinker lessen maar eerst speren voor een leuke tinker hahaha

want als ik wacht op het veulen van maddox nuage dan kan ik over 5 a6 jaar pas wat gaan doen met western en dat duurt voor mij te lang . en dressuur is geen optie voor mij . ivm mijn enkels
ja en met dressuur kan je ook door zitten maar als ik dan mag kiezen doe ik toch liever western het is echt mooi om te zien . en nog mooier om het te beheersen toch.

maar bedankt voor je reactie

truecolors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 13:24

superpony schreef:
Hoi, ik probeerde Angelique(Silas) ook over te halen... We staan op zelfde stal, dus heb Maddox ook gezien.
Ik had even terug een topic geopend voor haar en foto's en filmpje's van tinkers in de western gevraagd. Misschien kun je even terug bladeren en zie je nog leuke dingen ertussen.
Silas zal voor de keuringen ed wel dressuur gaan doen, maar je kan met elk ras wel western rijden. Alleen welke tak van de sport wil je doen en kijk naar wat zij leuk vindt.
Ik doe het met een New Forest, en is een hele leuke pony ervoor.
Neem wel een goeie trainer. Terug naar dressuur kan altijd nog en met een goeie basis, gaat dat heel makkelijk.
Veel plezier, en als je Angelique nog over kan halen..... Westernzadel bestellen nog ipv dressuur, hahahahaha

ik wil met de tijd weer paarden sport doen.
en angelique doet dat met silas en ze doet het geweldig vind ik .maar ik heb nog geen tinker dus nog even niet rijden.die komt er heus wel effe sparen en zo hahaha. eerst maar weer eens gaan lessen.

maar voor mij is het nu van belang dat ik weer ga leren rijden en of dat dressuur is of western ja
dat was eigenlijk nu niet zo moeilijk meer ik vind het echt geweldig om te zien en wil dit gewoon ook leren . Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:05

aaha ik ruik daar een derde tinker?

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 09:32

Ik rijd ook western met mijn Tinker. Koe
Volgens mij vind men Tinker het veel leuker.
Waarom zou je niet western gaan rijdne met je Tinker tog??
Het blijven Tinkers ze zullen echt wel dwars doen of het nou Dresuur of Western is...
De metode western past wel beter bij mijn Tinker...
J|e kan het altijd proberen Vingers aflikken

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 18:05

Ja, joh, dat weten die paarden helemaal niet. Die pony van mij heeft echt heel goed springpapier, weet dat beest veel......Hij zal er wel aanleg voor hebben, maar dan kan hij dus ook prima western lopen als hij lekker in zijn bewegingen zit hoor. De ene zal het ene makkelijker en het ander moeilijker vinden. Maar er zijn genoeg dingen moeilijk in de dressuur en western voor een paardje. Net als voor de kar bij wijze van...... Ik denk dat die van mij had gekozen om de hele dag te eten, als hij had mogen kiezen. Ook al werkt ie graag voor je. Maar zolang dat beest geen mens en zadel ziet, weet ie echt niet waarvoor hij gemaakt is. Je zal op sommige paarden er wat harder voor moeten werken, maar dat is dan ook zeker zo als je er dressuur mee gaat rijden. Er zijn maar weinig toppaarden en ruiters, dus zo ver moet je niet denken. het gaat om het plezier en de juiste manier van trainen. Have Fun

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:01

aaarch sorry
Laatst bijgewerkt door Signe op 22-07-06 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:05

Ik heb ook veel plezier met mijn tinker in de western (sport) Goed ik hou het bij de beginnersklasse omdat ik de middelen er niet voor heb om hem naar een hoger niveau toe te rijden, maar ik ben er van overtuigd dat mijn paardje dat best zou kunnen.

Mijn eerste keer op een tinker ne op ene westernzadel vielen toevallig samen.. ik was verkocht, zowel aan het ras als aan western, er vielen kwartjes die mijn hele jeugd engels rijden niet vielen.

Belangrijkste is idd dat je er lol in hebt, en misschien is daarom western ook nog extra leuk, de sfeer op de wedstrijden is gemoedelijker, misschien omdat het nog zo een jonge sport is en er niet 100 startenden zijn op één ochtend.

Ik vind dat ik redelijk mee kan komen, van de paar wedstrijden die ik rij kom ik toch wel thuis met een lintje op zak Haha! Bloos
Maar ik verwacht niet dat we in de reiningtop mee kunnen draaien.

Oh en Rom.. Alle tinkers zijn heeeeel erg goed in grasmaaien! jammer dat daar geen EK voor is.. ( wacht dat is er vast wel)

( foto's zien van westerntinker? check mijn site)

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:40

Slidingtinker Dana, ook een leuke Tink, heeft met een paar mooie stops in het Bit gestaan. Waar ze niet op een muur stopte als op de foto`s van Pagina 1. Emma die had je erop moeten zetten!!! Knipoog

truecolors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 10:04

Cheveyo schreef:
aaha ik ruik daar een derde tinker?

nou een derde denk van niet maar dat er een tinker komt in de toekomst voor mij dat is nog niet zeker eerst maar eens gaan proberen of het wat voor mij is Pling

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:19

Ik rij western met mijn Tinker, maar heb het lef niet om een wedstrijd te starten... Nagelbijten / Gniffelen Ik was met haar op de summertrail in groningen, en moet zeggen de dat sfeer daar in ieder geval super was.. misschien toch maar eens naar een wedstrijd kijken en dan wie weet.....
Afbeelding

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:36

Nou, er zijn nog wel wat wedstrijdjes, kom je gewoon gezellig kijken en wie weet Knipoog

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:40

smax schreef:
Slidingtinker Dana, ook een leuke Tink, heeft met een paar mooie stops in het Bit gestaan. Waar ze niet op een muur stopte als op de foto`s van Pagina 1. Emma die had je erop moeten zetten!!! Knipoog

ohja die kan ik er ook wel even opzetten bedankt Lachen

Afbeelding

en deze nog:

Afbeelding

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:51

Hee Mariska.. Ik was er ook, maar dta wet je wel denk ik. Er waren dara bets wel wat mensne die je in de wedtsrijden ook aan zou kunnen treffen. En tot nog toe vind ik de sfeer op de wedstrijden even gemoedelijk als tijdens die rit..
Er mogen van mij wel meer tinkers in de western starten!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:46

ben hard bezig DD Knipoog

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 07:29

Goed zo Chev!
Mooie foto's trouwens Emma.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:08

dank je wel signe!

PocoLocoLena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:50

hey ik ben jp en ik heb meerdere tinkers in training, en een fries en een shire en paints en quarters en ze kunnen het allemaal o ja en nog een fjord en die is super gaaf haha, ook sportpaarden trouwens maar ik vind het gewoon leuk dat je ieder paard dat kan leren ongeacht de bloedlijn of iets dergelijks gr jp

PocoLocoLena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:52

ik zal s kijken of ik de foto van de tinker van jaimie meeuwesen dr op kan zetten echt n vette stop haha ik ga mn best doen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 07:57

Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste (onderlinge) westernwedstrijd gereden met mijn Tinker.
Er gaan zeker meerdere wedstrijden volgen Ja

Ze vond het hardstikke leuk en leert heel erg vlug.

Trouwens wel een beetje oud topic zie ik net.. Nagelbijten / Gniffelen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:40

En daarom gaat deze even op slot Knipoog

Foto's kunnen bij ITP geplaatst worden Lachen