Beam me up, Scotty... Scotty!!??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beam me up, Scotty... Scotty!!??

* Equinecoach schreef:@Sonja: En bedankt... m,n hele overtuiging naar de knoppen...Beam me up, Scotty... Scotty!!??
) die in ieder geval standaard schofterig hard handelt. Is in ieder geval stabiel, en niet hypocriet zoals velen dat wel zijn!!! 
Na een paar maanden stond zo'n paard bij de kliniek, op vier benen kreupel, verrassing! Veearts vroeg hoe dit kon gebeuren en na toelichting kreeg de eigenaresse het dringend advies een andere trainer te kiezen, of ze moest op korte termijn haar paard kwijt willen. Ze is toen toch maar gestopt bij die trainer.
Jolande schreef:Voor dat soort taferelen hoef je niet naar de VS, sterker nog, ik weet van een belgische trainer die dat aan zijn leerlingen leert: knoop je paard met zijn kop vast aan het zadel en laat het rondjes rennen (lees: jaag hem in de ronte), dan maak je hem goed los en lenigNa een paar maanden stond zo'n paard bij de kliniek, op vier benen kreupel, verrassing! Veearts vroeg hoe dit kon gebeuren en na toelichting kreeg de eigenaresse het dringend advies een andere trainer te kiezen, of ze moest op korte termijn haar paard kwijt willen. Ze is toen toch maar gestopt bij die trainer.
Maar het blijkt weer dat zolang er van die 'gullable' ruiters zijn die hun trainer volledig geloven en vertrouwen en zonder na te denken dit soort praktijken op hun paard los laten, er zulke trainers blijven bestaan helaas...Ergste is nog dat ze ook niet naar waarschuwingen willen luisteren, want hozanna we hebben zo'n fijne trainer
.
Sonja schreef:Je wordt imo niet afgeschoten; slechts gewaarschuwd dat er ook een werkelijkheid is als de camera's niet meer draaien...
Sonja schreef:Hebben jullie allemaal stiekum naar Calimero zitten kijken vanmorgen ipv naar het RTL-nieuws?

.
.
Romkabouter schreef:Vooral niet je mond houden ElCid
Vooral uitwassen blijven bespreken. Als mensen een gezamelijke mening vormen van wast uitwassen zijn, zal dat ook algemeen als uitwas gezien worden.
Iets wat een "topruiter" wordt vaak nageaapt door anderen, maar de algemene opinie kan ook de andere kant op werken.
. ElCid schreef:In een krantenartikel las ik dat ze in Zweden een verbod willen uitvaardigen op eenzame paarden, die zonder vriendje gehouden worden, te weinig contact met mensen of andere dieren hebben; ook een vorm van onkunde.
.
.
. Romkabouter schreef:Vooral niet je mond houden ElCid
Vooral uitwassen blijven bespreken. Als mensen een gezamenlijke mening vormen van wast uitwassen zijn, zal dat ook algemeen als uitwas gezien worden.
Iets wat een "topruiter" wordt vaak nageaapt door anderen, maar de algemene opinie kan ook de andere kant op werken.