vera schreef:€ 50,- per uur bij de ene € 18,- per half uur bij de andere..
Tjeeee....50 euro vind ik wel erg prijzig. Wat is dat voor een instructeur ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:€ 50,- per uur bij de ene € 18,- per half uur bij de andere..
Citaat:er wordt gevraagd om westernlessen, kunnen de dressuurmiepen dan ophouden te posten!
nielsd schreef:daantjuhhh schreef:
Nou nou dat kan ook anders gevraagd worden..
Met vriendelijke groet dressuurmiep..
Er wordt toch gevraagd om western???

daantjuhhh schreef:Citaat:Als er had gestaan: TS vraagd om de kosten van westernlessen, niet van andere takken van de sport!
Citaat:de reden die is gegeven is omdat men het te druk heeft en zo een schifting probeert te krijgen....diegene die meer betalen zijn de goeie....de gemotiveerden......
freespirit schreef:Tjeeee....50 euro vind ik wel erg prijzig. Wat is dat voor een instructeur ?

Mijn ervaring tot op heden is eigenlijk dat de nitwit om de hoek nog het lef heeft om de meest absurde lesprijzen te vragen, terwijl degene die daadwerkelijk weet waarover hij het heeft het belangrijk vindt om betaalbaar te zijn om zo de sport een impuls te kunnen geven.
) Ook zij heeft haar sporen ruimschoots verdiend en is daarbij ook nog een prettig mens in de omgang; staat altijd open voor nieuwe ideeen en problemen worden besproken zodat we er beiden een goed gevoel over hebben hoe we diverse dingen gaan doen! Ze stimuleerd me regelmatig om bij andere instructeurs/trices te gaan kijken c.q. luisteren en houdt me op de hoogte als er interessante clinics voor ons zijn. Voor ons: een toppertje *o/* the_nollie schreef:Ik moet zooooooveeel bijgeschaafd worden dat mn instructrice dacht: weet je, wil niet gelijk heeeel zn portomonee leegroven door al die uren, vraag een leuk bedrag(10). Heb daarbij wel een supergoede instructrice........ gaat helemaal goedkomen met mijn rijkunsten

SuperrrPaint schreef:Hoe vaak lessen jullie????? ik 1 keer in de 2 weken!
}>